Har börjat med wow igen >.<

Inaktiv
Har börjat med wow igen >.<

Sedan jag skaffade mig min PS3 har det varit lätt att sluta tänka på wow. Tyckte inte att wow var något dugg kul alls när jag spelade på min PS3.
Fast........
Sedan när jag hade sån jävla otur att ps3 gick sönder och var tvungen att skicka in på lagning i 2 månader. Har jag haft det jävligt tråkigt. Så suget efter wow kom mer och mer. Plus då att alla mina polare spelar wow så jag får höra om wow hela tiden i skolan.
Iallafall jag kunde inte hålla mig längre utan jag öppnade mitt andra account igen och började då på min fina NE rogue (70).
Eftersom jag sålde min imba shaman kunde jag då byta tillbaka det namnet jag hade på shamanen till min rogue. "Nimakan" då.

Aja nu har jag spelat sedan torsdag och tycker ändå att jag inte har fastnat så farligt skolan behöver jag inte bry mig så mycket om pga jag har 90 poäng för mycket till den linjen jag ska söka in på. Det ända är att kompinera wow plus träning så borde allt ficksa sig.

Btw.. Är det någon här som spelar på servern stormrage? på ally sidan då? eller någon som vill börja levla från början på horde sidan?... Ni kan väl skriva om ni vill


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Hehe, wow ja, en magnet med stor kraft,

Ska du inte prova på dom nya mmo giganterna som kommer snart ?
Age of Conan eller Warhammer ?

Medlem

Då var mitt svar på andra tråden förgäves.

Inaktiv

>.< sozz


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem
Citat:

skolan behöver jag inte bry mig så mycket om pga jag har 90 poäng för mycket till den linjen jag ska söka in på.

Så var det för mig också, sen gick poängen upp med 95 poäng och jag hamnade på 150+ i reserv kön. Tänk på det du.

Medlem

Inte börja lira lLotro då ? dt är bättr än WoW enligt mig iaf ...

Medlem

vad är bättre än WoW enligt dig?

Inaktiv

Lord of the Rings Online?

Gen
Medlem

Surfat nån halvtimme på LOTRO sidan, och visst verkar det spännande att testa

Medlem

Enligt mig... (inget fanboy krig för jag gillar båda, har en lvl 57 rouge på wow.. ) iallfall så tycker jag lord of th rings Online är en sån härligt känsla när man gör epic(böckerna) questen att bara få hjälpa frodo och brödarskapet på ett annat sätt e en Najs känsla
Det blir så jäkla sköönt när man är på tex Book 3 (kommer inteihåg) och ska dra upp till vafan heter det ... Hmm..där frodo blir huggen av en wichking..ett av minna favorit quest men hela känslan och grafiken -..... allt är mysigt, najs , coolt , Gryymt,
Magiskt heelt enkelt....om man gillar sagan om ringen förståss...
Nu säger jag inte att wow inte är det som lotro är utan lotro har något speciellt.. att bara få vara i tolkiens värd
hoppas det där inte blev för långt

Medlem
Skrivet av fella1strke:

Enligt mig... (inget fanboy krig för jag gillar båda, har en lvl 57 rouge på wow.. ) iallfall så tycker jag lord of th rings Online är en sån härligt känsla när man gör epic(böckerna) questen att bara få hjälpa frodo och brödarskapet på ett annat sätt e en Najs känsla
Det blir så jäkla sköönt när man är på tex Book 3 (kommer inteihåg) och ska dra upp till vafan heter det ... Hmm..där frodo blir huggen av en wichking..ett av minna favorit quest men hela känslan och grafiken -..... allt är mysigt, najs , coolt , Gryymt,
Magiskt heelt enkelt....om man gillar sagan om ringen förståss...
Nu säger jag inte att wow inte är det som lotro är utan lotro har något speciellt.. att bara få vara i tolkiens värd
hoppas det där inte blev för långt

Asså har Lotro samma känsla för dig som wow har för mig. Jag älskar allt vad blizzards warcraft unversium heter. Sen att jag bara älskar när man gör olika questlines där man går igenom saker som man sett innan och tex Old Hillsbrad (Southshore) är nåt helt speciellt om man spelat gammalt content. Sen får man se andra delar av det som man läst om i olika böcker osv. Så att Lotro skulle vara bättre än wow är bara en smaksak.

Sen heter det rogue, inte rouge och om du är level 57 så har du missat 99% av spelet.


signatur
Gen
Medlem

Precis vad TrixFix säger!

TK/SSC och speciellt MTH/BT är riktiga upplevelser de första gångerna man kör igenom dom. Samt alla 5-manna på heroic o.s.v. Och allt annat skoj man gör på lvl 70. (oj, glömde nämna 10-mannarna)

1
Skriv svar