Inaktiv
Maxlevel

Har blizzard sagt vilken maxlevel som spelet kommer ha tillslut?

Det känns inte så lockande att köpa nästa expansion ifall det snart kommer en ny som kassförklarar allt du äger igenom att de höjer maxleveln till 90.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

nej

Men eftersom nästa expansion troligtvis är mer än ett halvår borta så förstår ja inte hur du tänker. Om "snart" definieras som något över minst ett års tid så e det klart du har en poäng.
Om ja själv filosoferar lite så hade det nog vaert ganska kasst om mina gamla t1 epix fortfarande var de bästa i spelet...

Inaktiv

Frågan är om dom någonsin kommer sätta en slutgilltig max lvl eller bara fortsätta pumpa ut expansion med nya max lvls hela tiden?


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

Å andra sidan om man inte skaffar nästa expansion så är ens grejjer ganska kassa ändå efter ett tag när alla andra springer runt med flashig Northrend gear..

Medlem

Högsta lvl i spelet är 225 men jag tror inte blizzard skulle öka så mycket. Ingen skulle orka lvl från 1 till 225. Skulle tro att 80 eller 90 är max.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag tror att 80 blir maxlevel, sen kommer ju heroclasses och andra upplåsa klasser istället.


signatur
Inaktiv

har inte hajjat grejjen med hero classes/death knight. får man bara en char till o lira med?

kommer man kunna köra den samtidigt med sina andra chars?

vad är eg tanken?

har läst lite här men blir inte klokare vad det innebär rent praktiskt.

http://www.wowwiki.com/Death_Knight_%28hero_class%29

Inaktiv

Det är väl först när man blir 80 som man kan rajja runt med sin dödsriddare eller? Blir det som en elak Pala utan skillz som kastar runor på folk?

Säkert är nog att det blir en till pain in the ass attunement historia.

Inaktiv

Tror tanken är att vid lvl 80 får man börja en ganska lång quest kedja som i slutändan leder till att du får en deathknight, du behåller din gamla char och får en ny
en nice idé tycker jag

Medlem

"The exact level has not yet been determined, but a senior producer of Blizzard says it will be somewhere around level 60 or 70."

Jag hoppas att det inte är level 80 - jag vill prova deathknight ASAP.

Jag är en altoholic!

Inaktiv

dom har även sagt att om du väljer att skapa en deathnight så kommer din "gamla" gubbe att försivnna eller rättare sagt omvandlas till en deathknight

Medlem

Tveksamt Pags. Jag har läst att det INTE är så och jag skulle verkligen bli arg på blizzard om dom beslutade något sådant. :/

Inaktiv

De försvinner inte, Deathknight blir en extragubbe typ. Kul att ha slitit hund med sin main i ca 3 år för att sedan se den förvandlas till någon halvdassig Darth Vader tank?

Medlem

När man gör en deathknight så börjar man väl på lvl 55 i stratholme. I alla fall så säger dom det på blizzard forumt, men det är bara rykten.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Jobbigt för warriors som får dela item pool med ännu en class

Medlem

vadå ännu en class? warriors har varit ensamma med sina items. visst paladins kan använda plate, men är ute efter helt andra stats.
värre är det för cloth users, mages warlocks och shadowpriests som dessutom får konkurrens från moonkins om sina items.

Inaktiv

hmmm ok så vilka classer kan bli deathknights då? kan vara värt och lvl en palla el npt för att testa sedan

Medlem

Just nu räknas alla klasser för att kunna skapa en deathknight. Det kan komma att ändras flera gånger innan releasen av WotLK.

Lite surt om ens enda gubbe inte räknas och man inte kan göra någon deathknight. :<

Inaktiv
Skrivet av Ankan:

Lite surt om ens enda gubbe inte räknas och man inte kan göra någon deathknight. :<

... el skönt då man slipper ytterliggare en char o ta hand om

Medlem

Jag skulle bli arg.

Har bara en 70 (tillsammans med ett par som är nära) och det är dr00d. Att prova deathknight är självklart!

Inaktiv
Skrivet av Pags:

dom har även sagt att om du väljer att skapa en deathnight så kommer din "gamla" gubbe att försivnna eller rättare sagt omvandlas till en deathknight

Det där stämmer inte, bara att läsa i http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=394469665&si... för att få all info än så länge om Death Knighs.

Inaktiv
Skrivet av Sipmo:

Har blizzard sagt vilken maxlevel som spelet kommer ha tillslut?

Det känns inte så lockande att köpa nästa expansion ifall det snart kommer en ny som kassförklarar allt du äger igenom att de höjer maxleveln till 90.

vadå, du menar som dom gjorde när TBC kom?
spela roll, kommer nya utmaningar liksom..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Testpilot

Med tanke på att de ökat hastigheten man kan gå från 0->60 så om de ökar lvl taket så kommer de sannolikt att bara öka XP mellan 60-70 osv uppåt

Medlem

Att det är 10 nya levels i wotlk vet vi redan. Dock tror jag inte att man få ökad exp. Går att plocka level 60-70 i 3 zones i dagsläget och då har man över 60% av Outland kvar att bara plocka stålar på. Om ökningen nån gång kommer så är det när majoriteten av spelarna är 80, precis som förra gången.


signatur
1
Skriv svar