Wrath of the Lich King - Collectors Edition?

Wrath of the Lich King - Collectors Edition?

ja frågetecken ja, och så hittar man detta som går att boka:
http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=pc1619

Givetvis hoppas man på en Collectors Edition men är
det sagt någonting om en sådan och vad den
evt skulle innehålla?


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Woah!! Nästan tusen spänn för en expansion!? Då är det bäst att den innehåller sjuukt coola grejjer!

Medlem

Jag skulle gissa på:

Pre-payed game card
Cloth map(s?)
Code for your personal statue
DVD / Bok om WotLK
Antagligen nån ingame item som bara collectors Edition köparen kan få.

Nått av dom kommer det va iaf

Inaktiv

Knappast värt tusen spänn.

Gen
Medlem

Knappast 1000kr. Varför bryta trenden och höjja priset på Collectors med 350kr? Låg på behagliga 649kr när vanliga WoW kom ut. BC kostade 700kr. Ser ingen anledning till att hoppa upp till 1000jr helt plötsligt.

Inaktiv

Cash is king baby!

Medlem

Det jag misstänker är nog att du kanske också kan få WoW orginal, Burning Crusade samt WotLK

komihåg att det antagligen är spelaffären själva som satt pris då jag inte hittat den nån annanstans, ej heller något officiellt från Blizzard om nån special utgåva av WotLK. Det var ju detta jag undrade över.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Snabba stålar för affären, lurar in en massa kids att förhansdboka sen när expansionen väl kommer ut så kostar den kanske 200bagare mindre men de tar fortfarande ca 1000 spänn från dom som har bokat.

Gen
Medlem

Då gäller det att ha kontakter hos webbutiker så att man inte blir lurad

Medlem

Kommer säkert att kosta runt ~200 kr mer än vanilla, som de tidigare releases.

Medlem

Tar upp denna igen då det snart är release. Någon som vet om man verkligen kan boka spelet någonstans? Spelbutiken har dumpat min tidgare bokning där och tagit bort spelet helt från sin sida....

De andra sidorna har bara "går ej att boka" typ =(
Måste ha CE =(


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Gen
Medlem

CDON.com har...för hutlösa 900kr
Har iofs bokat, men väntar på att Webbis eller Discshop ska släppa sina bokningar.

Medlem

Brukar väl bara inehålla en artbook, in game pet och en extra skiva med making of.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Mjo, men har man de två första måste man ha den tredje :>

http://www.wow-europe.com/wrath/features/collector/index.xml

Medlem
Skrivet av Gen:

CDON.com har...för hutlösa 900kr
Har iofs bokat, men väntar på att Webbis eller Discshop ska släppa sina bokningar.

Såg att CDON hade för 899 kr igår att boka, men bokade inte då ingen annan sida har det. Idag däremot går det bara att intresseanmäla, så antar att de fått ny info från sina lev.

Spelbutiken hade fö 995 tror jag som man kunde boka förut, men har inte den alls nu.

Hoppas bara de inte får 10 ex eller nåt, vill ha...


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Gen
Medlem

Discshop har nu för 995kr. Det sjukt höga priset verkar hålla i sig

http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=69770&lan...

Medlem

En liten fågel viska i mitt öra att Webhallen kommer ta emot bokningar nån gång nästa vecka och kosta 799:-.

Medlem

Hoppas hoppas.
Kollade just på Webhallen och såg att de har tagit bort Collectors Edition helt.
Förhoppningsvis lägger dem tillbaka den :\

Edit: Nej men hejsan.. Den var visst där, men bara synlig och förhandsbokningsbar om man är medlem med hög status


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Gen
Medlem
Skrivet av ZereCool:

En liten fågel viska i mitt öra att Webhallen kommer ta emot bokningar nån gång nästa vecka och kosta 799:-.

Det var den bästa nyheten jag hört på länge!
Hoppas bara de skickar ut spelet så att man har det i handen den 13:e och kan logga in på natten :>

Medlem

Gen: Som alltid när det gäller Webhallen så får du spelet 1-2 dagar innan releasen. Om det inte blir nått strul med posten.

Funderar på att börja med wow igen nu när expn kommer.
CE kåt som man är så är CE den enda versionen man vill ha isf.
Har dom andra 2 fina kartongerna uppställda i datorrummet:) så en tredje skador nog inte.

Inaktiv

Dom vet att collectors edition till WoW alltid blir fullbokad och har många som betalar hutlösa priser, så förvånar mig inte att dom sätter priset så mycket högre än inköpspriset.

Gen
Medlem

ZereCool, det låter bra :>

Heh, har nog aldrig campat en sida så mkt som Webbis

Klart man också ska ha den 3e CE boxen!

Medlem

Gen: Kollar på Webhallen varje dag.
Fast vetitusan hur man ska ha tid med wow igen. Kör War, sen är det en massa andra spel också man vill spela.
Får försöka å styra upp det här med tiden

Medlem

Spelet finns ju inte ens synligt på sidan längre. Inte ens jag som har vip status kan få fram det. Det kanske inte ens kommer gå att beställa från webhallen?

Gen
Medlem

ZereCool, jag hoppas din lilla fågel inte har kluven tunga. Ska bli spännande att se om Webbis har CE på måndag. CDON.com verkar ha fått ännu fler ex och säljer dom nu för 1000-lappen.

Niethrel - Att Webbis inte får WoW CE är som att bensinstationen slutar sälja bensin. Kan bara inte hända.

Medlem

Har bokat och betalt mitt CE nu(webhallen). Antar att jag kommer få det iom att betalningen är klar osv. Men man vet aldrig, har ju de andra CE så vore snopet att inte få detta.

Verkar även som om CDON har det för bokning nu:
http://cdon.se/spel/world_of_warcraft_-_wrath_of_the_lich_kin...

Verkar även som om spelbutiken.se har fått upp den nu: http://www.spelbutiken.se/catalog/product/55799-wow--wrath-of...

GAME.se verkar ha fått sin fullbokad:
Preliminär release 2008-11-13. FULLBOKAD
http://www.game.se/acatalog/World-of-Warcraft-Wrath-of-the-Li...

Discshop har fått sina fullbokade också verkar det som, FULLBOKAD!!! WoW The Wrath of the Lich King är nu fullbokad! Ni som har bokat ett exemplar är nu reserverade en CE box vid releasen den 13:e november.
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=69770&lan...

Det som är lite trisst(iaf för min del) är att jag inte längre verkar ha mitt konto hos megastore och kan inte se om deras CE(om de nu har den iår) är fullbokad eller inte. De har alltid varit bra på leverera CE-versoiner av spel.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Då var det bokat och klart på webbis. :). Skönt, har man de andra två CE måste man också ha den tredje ^^

Medlem
Skrivet av Rincewind:

Har bokat och betalt mitt CE nu(webhallen). Antar att jag kommer få det iom att betalningen är klar osv. Men man vet aldrig, har ju de andra CE så vore snopet att inte få detta.

Klart du kommer att få det om du förbokat Har ingen betydelse om du betalar direkt eller på faktura eller på postförskott. Har man förbokat så får man sig ett exemplar

Medlem
Skrivet av Gen:

ZereCool, jag hoppas din lilla fågel inte har kluven tunga. Ska bli spännande att se om Webbis har CE på måndag. CDON.com verkar ha fått ännu fler ex och säljer dom nu för 1000-lappen.

Niethrel - Att Webbis inte får WoW CE är som att bensinstationen slutar sälja bensin. Kan bara inte hända.

Inte säkert det blir just på måndag men förmodligen nån dag nästa vecka

12
Skriv svar