Problem med accet

Inaktiv
Problem med accet

Tjenare, jag slutade spela wow för ett tag sedan , men jag skulle vilja börja spela igen så att jag kan spela med mina vänner, dock så har det uppståt problem, jag glömde passte så jag bad om ett nytt, secret question o allt det, men efter detta så kom min pappa o sa att företaget som hadde han om det emial accounte hadde kursat för ett år sedan, så nu fins problemet att jag kan ejl komma åt det nya passet o jag tror ej att blizzard kommer göra något, vad kan jag göra mer än att skika mail till supporetn ?

Inaktiv

För att kunna byta mailadress så måste man ringa supporten på Blizz och ange sin cd-nyckel. Lite knepigt men de är trevliga och snabba med hjälpen.

Inaktiv

vart ska jag ringa då ?

Medlem

det brukar alltid stå längst bak i manualen vilka telefonnummer som gäller för olika länder har jag för mig.

Har aldrig själv ringt angående WoW så jag är inte säker vad som gäller i ditt fall.

Inaktiv

jag löste det, nu ska jag bara fixa gamecard

Medlem
Skrivet av LTE:

jag löste det, nu ska jag bara fixa gamecard

Ringde du ?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:
Skrivet av LTE:

jag löste det, nu ska jag bara fixa gamecard

Ringde du ?

ja det gjorde jag, jag kunde spela redan samma dag, dagen efter så gick jag med i en kara guild o fick min första lvl 70 epiq, sedan blev det några till ^^

1
Skriv svar