Inaktiv
Gott nytt år!

Gott nytt år alla wow spelare, hoppas att ni får ett nytt härligt år med massor av wow.

Zarrocos - Bloodhof


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Inaktiv

pfff gief WoLK haha

Medlem

Emelie finns det några bra guilder att ansöka till på bloodhoof nu ifall man skulle börja lira i lagom tid till nya expansionen?

Några andra på FZ som lirar på Bloodhoof kanske?

Inaktiv

Jag finns där. Trixter!

Medlem

Jag kör som hunter och hade fullt dungeon set 3 när jag slutade, är det något att ha eller är det helt värdelöst nu?

Inaktiv
Skrivet av sirdavva:

Jag kör som hunter och hade fullt dungeon set 3 när jag slutade, är det något att ha eller är det helt värdelöst nu?

Jag tror inte det är värdelöst, själv kör jag med gladiator sett.


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Gen
Medlem
Skrivet av Emelie:
Skrivet av sirdavva:

Jag kör som hunter och hade fullt dungeon set 3 när jag slutade, är det något att ha eller är det helt värdelöst nu?

Jag tror inte det är värdelöst, själv kör jag med gladiator sett.

Du får hemskt gärna förklara parallellen du drar mellan T3 (PvE) och Arena Season 1 (PvP)

Medlem

Förövrigt är det väl skillnad på Tier 3 och Dungeon 3 ^_^ Det ena är ju PreBC och den andra BC.

Förövrigt är dungeon 3 setet fortfarande en bra start att gå på. Men du vill nog ersätta med lite badgegear.


signatur

Videomupp

Medlem

Okej... om det blir som när BC kom så kommer man ju ändå byta all gear på ty 2-3 dagar jag bytta mina epics mot gröna under första dagen av BC minns jag.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Förövrigt är det väl skillnad på Tier 3 och Dungeon 3 ^_^ Det ena är ju PreBC och den andra BC.

Förövrigt är dungeon 3 setet fortfarande en bra start att gå på. Men du vill nog ersätta med lite badgegear.

Wut? Nej, Dungeon 3 och T3 är detsamma. nub-vildis.

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av WildThing:

Förövrigt är det väl skillnad på Tier 3 och Dungeon 3 ^_^ Det ena är ju PreBC och den andra BC.

Förövrigt är dungeon 3 setet fortfarande en bra start att gå på. Men du vill nog ersätta med lite badgegear.

Wut? Nej, Dungeon 3 och T3 är detsamma. nub-vildis.

Troligt... Dungeon 3 droppar i outland instancer medan T3 är från Naxxramas. Lär er nån gång ffs.


signatur
Medlem

aaa fy fan va problem jag hade att få Beast Lord Handguards på mitt 23e försök fick jag dom. Jävla Warchief Kargath Bladefist

Medlem

Ja nu får ni kamma er. Dungeon 3 är det 5 delars set man får i vanliga outlandsinstancer, tex Bold Armor, Righteous, Assassination, Desolation, Hallowed, Doomplate etc.

T3 Är ett 8 (9) delars set från Naxxramas

Inaktiv

Nerd alert!!!

Gen
Medlem

I varje fall såg T3 iaf rätt bra ut i jämförelse med vissa T5/T6 som finns därute.

1
Skriv svar