Medlem
CD Key

Jag testade en trial av wow för ett tag sedan och tänkte nu börja spela igen. Jag gick in på mitt account på nätet och det står så här:

"Your World of Warcraft Trial ends in -112 day(s). If you wish to continue playing with this account after the trial period ends and to enjoy all features of World of Warcraft, such as reaching the highest character level, unlimited chat and mail access, and taking part in all the epic adventures the game has to offer, simply purchase a retail copy of World of Warcraft and enter the Authentication Key in the boxes below"

Då ska man skriva in retail cd keyn för att uppgradera. Jag stack till onoff igår och köpte den här http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/33714?opendocum...
Installerade de, sen när jag skulle skriva in cd keyn så hittar jag ingen. Bruka stå bak på manualen, men icke. Letat överallt men hittar ingen. Fick endast med en sketen guest pass key. Så vad ska man göra för att få en key? Tro knappas man kan gå till onoff och fråga för dom tro säkert man fifflat med det.
Förslag? Ska väl fan inte behöva köpa ännu ett :S

Medlem

Koden står under CD-skivorna i fodralet.


signatur
Medlem

Ska de stå på en lapp eller vara fast klistrat ? Jag har de på en dvd-skiva om de har något betydelse? Finns inget där heller. Kan ju omöjligt tappat den.

Medlem

På både Wow och expansionen så var den klistrad bakom CD/DVD:n i fodralet för mig.


signatur
Medlem

Den kan stå på själva manualen också, det gjorde den för mig.

Edit: menar inte på baksidan utan en lapp fastklistrad på manualen.

Gen
Medlem

På både mitt WoW och expansionen så fanns klistermärket med CD-Keys på instruktionsbokens baksida.

Medlem

Tänk på att den kallas för Activation key så att du inte har hoppat över det. Brukar vara på baksidan av manualen eller fastklistrad med en gul lapp under skivorna.

Annars får du väl gå till affären och fråga. Kan ju hända att det inte finns någon O_o


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar