Var fick man sbabbast leverans av bc ?

Medlem
Var fick man sbabbast leverans av bc ?

Ja som rubriken säger, vet nån var man får den snabbaste levereansen av sin pre order ?

Jag beställde genom webhallen förra gången och fick exp. 2 dagar efter relesen, nu spelar det väl inte så jätte mycket roll men när jag beställer wrath of the lich king skulle jag vilja ha det lite snabbare om möjligt.

Är ju ändå det som är lite av tjusningen med pre order

Medlem

Jag fick mitt BC från det snälla folket på FZ tillsammans med ett gamecard efter att ha vunnit i en tävling.

Men när jag beställde vanliga wow, så beställde jag från cdon.com tror jag det var. Och då fick jag det dagen innan.

Minns hur jag höll på att beskriva den fina lådan och retas med polarna på irc som tänkte stå utanför nån affär bara för att få sitt

Inaktiv

Hehe frågan är hur aktuellt detta är då WotLK inte lär komma ut förrän om ett år kanske. Mycket kan hända med förhandsbokningar och leveransrutiner hos handlare på den tiden.

Medlem

Discshop har väldigt bra leverans. Fick det en dag tidigare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Gibbs:

Hehe frågan är hur aktuellt detta är då WotLK inte lär komma ut förrän om ett år kanske.

Fast nu är det väl så att WotLK ska komma under första kvartalet 2008? Dock lär det nog puttas fram till Q2 isf

Medlem

Stort tack för all svar.

Skrivet av Gibbs:

Hehe frågan är hur aktuellt detta är då WotLK inte lär komma ut förrän om ett år kanske. Mycket kan hända med förhandsbokningar och leveransrutiner hos handlare på den tiden.

Nja tro den sista stora patchen skulle släppas i januari till bc.
Så dom siktar nog på en release innan sommaren, men det kan spekuleras i, ingen vet svaret ändå.

Dock så tänkte jag pre orda expansionen nu när jul bonusen kommer i lönekuveret och sen kan bilen eller vad som helst gå sönder release månaden men jag får ändå mitt spel

Och även om beställningen kan ändras osv. känns det ju bättre att ha pre ordern på ett ställe som varit snabba innan än på ett ställe jag vet är lite små slöa

Medlem

Jag beställde mitt burning crusade ett par månader före release på webhallen. Fick min AVI på releasedagen (alltså kom det dagen innan) och hämtade ut det.

Inaktiv

Kollade lite på discshop som jag tycker är bra (köper film etc) men att lägga ut de där ca 300:- på en produkt som inte ens har releasedatum spikat känns lite grisen i säcken.

Gen
Medlem

Köpte 2st Collectors för säkerhets skull lev :
Webhallen = dagen innan
CDON.com = dagen innan

1
Skriv svar