Medlem

Fånigt...

Han tänkte knappast på "DISTRACTING SHOT -> FEIGN DEATH" i det läget.

Inaktiv

själv hade jag dragit en vanish

Medlem

Lol jag skulle ha fearat , dot , drain life , loot och sen skinning (:

Inaktiv

Haha. Seriöst? Tur att han spelade hela vägen till nivå 30 på sin Hunter. Annars hade den stackars pojken varit död.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Är det någon mer än jag som tycker att detta kommer PERFEKT i dagarnas debatt om att WoW är skadligt? På ett väldigt underligt sätt?

Inaktiv

Tänk om pojken inte hade spelat wow. Då kanske han hade haft kondition att springa ifrån älgen eller åtminstone vett till att inte reta upp den.

Medlem
Skrivet av Peter_den_bra:

Tänk om pojken inte hade spelat wow. Då kanske han hade haft kondition att springa ifrån älgen eller åtminstone vett till att inte reta upp den.

Tror att en älg kan springa ikapp en liten pojke

Medlem

Jag gillar att DN har koll på läget och använder termer som är proffsiga och även rätt ord från spelet, medan svd artickeln ser gammaldags och dessutom verkar ingen research finnas då Feign Death är helt åt skogen med Fake death tex.


signatur
Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Jag gillar att DN har koll på läget och använder termer som är proffsiga och även rätt ord från spelet, medan svd artickeln ser gammaldags och dessutom verkar ingen research finnas då Feign Death är helt åt skogen med Fake death tex.

mm, skandal...

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Jag gillar att DN har koll på läget och använder termer som är proffsiga och även rätt ord från spelet, medan svd artickeln ser gammaldags och dessutom verkar ingen research finnas då Feign Death är helt åt skogen med Fake death tex.

Lite som igår på nyheterna när de försökte visa hur polisen skulle genomsöka en beslagtagen dator efter mp3or. De skruvade av cpu fläkten, tog bort ramminnena och till slut diskarna och la dem i en hög för att sedan ha stillbild på nån minut.

Gen
Medlem
Skrivet av V!ruS!:
Skrivet av Peter_den_bra:

Tänk om pojken inte hade spelat wow. Då kanske han hade haft kondition att springa ifrån älgen eller åtminstone vett till att inte reta upp den.

Tror att en älg kan springa ikapp en liten pojke

Fast det var ändå roligt Och en smula sant.

Inaktiv

blah jag hade bara chain lightat den med 7k så hade det varigt lungt


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem
Skrivet av Peter_den_bra:

Tänk om pojken inte hade spelat wow. Då kanske han hade haft kondition att springa ifrån älgen eller åtminstone vett till att inte reta upp den.

Du kan ju testa springa ifrån en älg. Oddsen är att du misslyckas brutalt och när älgen kommer ifatt så kommer den i full fart.

Älgar attackerar när de eller deras kalv är hotade. Ligger du ner stilla är du inte längre ett hot.

Dock hade väl ungen tur att han just tänkte på Feign Death och ingen annan skill...


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Det som inte framgick i artikeln var att han försökte göra älgen till sitt pet. Då han insåg att han inte skulle lyckas försökte han fly, men misslyckas och använder således feign death.

1
Skriv svar