Inaktiv
Studie om WoW

Mitt namn är Anneli och jag skriver just nu min C-uppsats i pedagogik som handlar om WoW-spelande. Nu söker jag personer som skulle kunna tänka sig att ställa upp på en intervju om ämnet WoW.

Kriterier för att vara med ska vara att man ska spela WoW (görna mycket) och studera på gymnasiet. Det är också bra om du bor i Stockholmsområdet.

Om du kan tänka dig att ställa upp så svara gärna på den här tråden eller maila mig.

min adress är agn04013@student.mdh.se

Medlem

Tja, jag skulle väl kunna bli intervjuad. Men jag bor i dalarna så en intervju face to face är svårt Studerar media tredje året och spenderar nog med tid framför WoW för att möta dina kriterier för "Mycket" ^_^

Men som sagt, Dalarna så du kanske hittar mer passande "offer"


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av Bärra:

Mitt namn är Anneli och jag skriver just nu min C-uppsats i pedagogik som handlar om WoW-spelande. Nu söker jag personer som skulle kunna tänka sig att ställa upp på en intervju om ämnet WoW.

Kriterier för att vara med ska vara att man ska spela WoW (görna mycket) och studera på gymnasiet. Det är också bra om du bor i Stockholmsområdet.

Om du kan tänka dig att ställa upp så svara gärna på den här tråden eller maila mig.

min adress är agn04013@student.mdh.se

vet inte om du tagit ditt nick från filmen sällskapsresan,
men måste bara säga.
"Kan du hjälpa mig bärra hem berrä"

Medlem

Själv är man lastgammal så det gick ju inte, men vad har Du för ansats - det låter spännande!

Inaktiv

Min personliga ansats är att reda ut en del myter som finns om gamers, men på papperet är det en studie om WoW-spelandets effekter på skolarbetet. Skriver ju i pedagogik så...:)

Medlem

Smart

Fast inom ramen för pedagogik skulle Du också kunnat skriva om intuitivt interface, inlärningskurvor, hur lärstilar används i spelet eller om vilka möjligheter mmo skulle kunna bidra med efarenhetsmässigt på inlärning i cyberklassrum - möjligheterna är oändliga...

Inaktiv

Hehe, finns såklart en massa infallsvinklar. Har avgränsat mig ganska rejält, men jag ska helt klart ta med mig ovanstående ifall det blir D-uppsats

1
Skriv svar