Cenarion Expedition Mount

Gen
Medlem
Cenarion Expedition Mount

Köpte den igår för att kolla hur den ser ut men blev rätt besviken. Den har ingen epic känsla över sig som Netherdraken.

Nån annan som köpt en? Vad tycker ni?
Synd att man inte kan köpa dom på öppet köp Fast det går att vendora den för 500g.

Inaktiv

Inte sett den.

Gen
Medlem
Medlem

Så är det något speciellt mer än att det är en färgglad pippi? Dyr som fan?

Inaktiv

Ok, ser ut som de man flyger med mellan flighpaths då och då alltså.. Nja inte värt att grajnda till exalted med cenarion för.. Mycket lättare att få den sköna Shatari Skyguard mounten.

Medlem

Tycker den 3e färgen var snygg, om jag hade fortsatt med att spela så hade jag köpte den där, har exalted med ganska många factions (humans über alles)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag vill ha Deathcharger's Reins ingen flying men satans så läcker.

http://www.wowhead.com/?screenshot=view&3.13335#58001

Ha det gött Gamers

Inaktiv

Hade lätt skaffat den som det troll jag är.
Dock så har jag bara haft 50g att leva på i sisådär, 4 månader.
(Jag är en extremt lat människa när det gäller allt.)


signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
Ken Olsen, Digital, 1977

Medlem

Precis some du säger Gen, det är ingen 'epic känsla' på den som Netherdraken. Den har ingen walk/run-animation häller (Den bara svävar på marken), känns som en halv-bra ripp-off från Night Elf hippogryphen från lowbie Night Elf zonerna med pålaggd rustning.

Ashes of Al'ar

Här är en riktigt bra epic-feeling mount! Tyvärr är den dock extremt sällsynt och ingen av oss kommer troligtvis någonsin att få eller ens se någon med den.

Det finns inte så många unika flygande mounts, finns en hel del gående dock!

Black Qiraji Resonating Crystal
En riktig raritet, är nog nästintill omöjlig att få nu förtiden, den som öppnar porten till Ahn'Qiraj får den här mounten och titlen "Scarab Lord/Lady".

Amani War Bear
För er som raider Zul'Aman finns just ännu en raritet dock lite lättare att få tag på om man har tur på sin sida! Fås genom att lyckad klara bossorna under tidspress med Bonus Kistorna.

Fiery Warhorse's Reins
Lite vanligare, kommer från första bossen i Karazhan.

Medlem

Sen får vi inte glömma Reins of the raven lord

http://www.wowhead.com/?item=32768


signatur

Videomupp

Medlem

Ja självklart, dummt av mig att glömma den mount jag vill ha mest

Gen
Medlem
Skrivet av WildThing:

Sen får vi inte glömma Reins of the raven lord

http://www.wowhead.com/?item=32768

Såååå läcker!

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Sen får vi inte glömma Reins of the raven lord

http://www.wowhead.com/?item=32768

Gillar inte den om jag ska vara ärlig.
Den använder samma template som raptors, och usch vad jag avskyr raptors som mount.


signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
Ken Olsen, Digital, 1977

Inaktiv

Den är asskön! Såg den i Archimonde filmen (Nihilum's första kill) troll som red, as najs! :DD

Inaktiv
Skrivet av Phyrex:

Precis some du säger Gen, det är ingen 'epic känsla' på den som Netherdraken. Den har ingen walk/run-animation häller (Den bara svävar på marken), känns som en halv-bra ripp-off från Night Elf hippogryphen från lowbie Night Elf zonerna med pålaggd rustning.

Ashes of Al'ar

Här är en riktigt bra epic-feeling mount! Tyvärr är den dock extremt sällsynt och ingen av oss kommer troligtvis någonsin att få eller ens se någon med den.

Det finns inte så många unika flygande mounts, finns en hel del gående dock!

Black Qiraji Resonating Crystal
En riktig raritet, är nog nästintill omöjlig att få nu förtiden, den som öppnar porten till Ahn'Qiraj får den här mounten och titlen "Scarab Lord/Lady".

Amani War Bear
För er som raider Zul'Aman finns just ännu en raritet dock lite lättare att få tag på om man har tur på sin sida! Fås genom att lyckad klara bossorna under tidspress med Bonus Kistorna.

Fiery Warhorse's Reins
Lite vanligare, kommer från första bossen i Karazhan.

Yeh, har en på min server som fick Ashes of al'ar, fräck! Kommer väl fram mer o mer när folk börja farma instancen, lr bara farma för mounten's skull.. Kan va svårt o få alla 25 med sej för en mount!

Medlem

Vet en alliance som har Ashes på min server. Mounten droppas av Kael'thas så om man skall hålla på och attune:a och kanske köra TK sell runs så är det bara att börja farma efter den.

Dock aldrig sett den på horde men vet iaf 2 spelare som har AQ scarab lord mounten och även sett en eller kanske flera fiery warhorse' reins.

Ps. Scarab lady existerar inte, det heter lord oavsett kön. ds.


signatur
1
Skriv svar