Hej har lite frågor:)

Inaktiv
Hej har lite frågor:)

min kompis har tagit bort sin gubbe vet nt vrf men asså så ångra han sig och jag har hört om man snackar med en gm så kan man få tillbaka den men isåfall var ska man gå in och skriva till en gm och sånt:S?:(

Medlem

Säg åt honom att logga in på en gubbe och klicka på det röda frågetecknet, därifrån kan han skriva en "lapp" för att få kontakt med en GM som kan återställa hans karaktär.

Medlem

Hmm...Visste inte ens att man kunde göra så...coolt


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Gen
Medlem

Det finns även en GM avdelning på det officiella WoW forumet.

Inaktiv

Tack men asså gm sa till min kompis att han skulle vänta i 3 månader innan han fick den

Inaktiv

tror det beror på vilken server man lirar på.

själv så har man deletat ett antal gubbar som man sen ångrat,
och jag har skickat en "ticket" till en GM och senast man gjorde det då fick man tag på en GM skitsnabbt,
tog bara typ 5 minuter,
och sen hade man gubben tillbaks.
det var på Aggramar.

Inaktiv

men kolla min kompis hade en lvl 66 som han flytta över till en annan server han flytta från balnazzar (pvp server) till shadowsong (normal server) så sa han att han hade en paladin på balnazzar lvl 66 så fråga jag va den hette och de va min kompis char.

Medlem

Din kompis flyttade över sin paladin från balnazzar, men hans paladin är fortfarande kvar? Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Medlem

Svenska är inte hans starka sida verkar det som. Förstår inte ens hälften av vad som står där.


signatur
Inaktiv

Han flyttade sin paladin till Balnazzar sen tog en annan kompis bort den och nu vill du, hans 3e kompis, veta hur han får tillbaka sin gubbe, kek?

Det gm;n säger är att när du väl flyttat din gubbe (PCT) till en annan server så är den "låst", dvs du kan inte flytta den till en annan server förän om 3 månader. Kapiché?

Inaktiv

Att sätta punkt mellan meningar underlättar för läsaren.

Medlem

Eftersom han flyttade karaktären till Shadowsong så måste han såklart säga att hans paladin är på den servern, att det ska vara så svårt att förstå

Prova att skriva lite mer förståeligt nästa gång, fick läsa 3 gånger innan jag kunde förstå vad du ville få fram
Så det du ska göra ; Prata med en GM igen, säga att hans paladin (lvl 66, namn osv) togs bort men nu ångrar han sig.
Om du sagt rätt namn, lvl, klass, ras och även när den togs bort så ska dom kunna få tillbaka den.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar