Medlem
WoW Character

Hej!

Det är så att jag har en wow karaktär som jag vill sälja:

Här

jag undrar bara hur mycket den är värd ungefär, har en som bjudit 300kr men det känns väldigt lite för en lvl 70 :\ Så min fråga är altså, hur mycket skulel jag få för den på en sida som blocket? Tack o hej!

Medlem

Du har ingen vidare bra gear så du lär inte få något mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

jag skulle ge 100kr och en använd tepåse för en hunter med dden dära skitgearen.

Medlem

300 är väldigt bra bud om du vill sälja.
det är inte din level folk betalar för, det är din gear, vilken inte är speciellt bra


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

300 är väldigt bra bud om du vill sälja.
det är inte din level folk betalar för, det är din gear, vilken inte är speciellt bra

Äntligen någon seriöst person... men okey då vet jag, tack

Inaktiv

300 spänn för en level 70 är INTE en bra affär, det är inte ens vad spelet är värt.

Medlem

Får jag fråga vad du menar med det där. Spelet nytt kostar 130:- eller nåt och sen tbc på det för 150-250:-. Då är vi inte uppe i mycket mer och dessutom så får man då en gratis månad speltid och du får döpa konto och alla saker så det är 100% säkert konto. Sen om det ligger en char som har sämre gear än min som blev 70 för 10 timmar ingame-tid sen är en annan femma.


signatur
1
Skriv svar