Fynd på Darkmoon Faire

Medlem
Fynd på Darkmoon Faire

Jag förärade Darkmoon Farie närvaron av min lvl 33 mage, och kollade runt bland lite olika vendors. Döm om min förvåning när jag hittade en Noble Topaz och en Living Ruby för vardera 12 g till salu hos en vendor som sålde "exotic goods". Dessa har jag nu sålt för ~50 g stycket, d.v.s. en nettovinst på ~76 g för båda, _mycket_ pengar för min level!

Så nu undrar jag, hur vanligt är detta? Vad var det jag just var med om? Ska det gå till på det viset?

Till alla på fz, glöm inte att besöka Darkmoon Faire

Inaktiv

Vaddå är den på plats nu?

Medlem

Ja


signatur

Meep!

Inaktiv

I Mulgore visstja.. Checkar där nu.

Medlem

Är det ingen som vet om det är vanligt förekommande att hitta "rare" prylar hos Darkmoon vendors? Någon som har gjort det någon gång mer än mig?

Inaktiv

Haha jag har gjort det nu.. campar där medans jag är på jobbet. Hitills har jag tjackat på mig Nightseye, Dawnstone och Star of Elune, detta plus en massa motes, olika herbs bla 8x Black lotus samt lite skinn och blåa ringar.. Härlig extra inkomst.

Medlem

Cool! Hur ofta spawnar det nya grejer ?

Inaktiv

Vet inte riktigt, jag har haft tur idag och kikat till den lite då och då. Just nu har jag 3 Nightseye, 2 Dawnstone, 2 Talasite och 1 Star of Elune.

Medlem

Tack för tipset med att campa vendorn, har nu fått ytterligare 2 Living rubies och en Noble topaz på mindre än en timma!

Kinesfarmarna kan slänga sig i väggen

Medlem

omg. Dit ska jag direkt. Har bara 70g så lite extra saker att sälja för fina pengar är inte fel.

Inaktiv

Ett tis är att köpa upp all Black Lotus. Säljer som smör i solsken!
Gjorde närmare 300G på dom.

Medlem

Marknaden börjar bli lite spammad med de rare gems som Darkmoon har, men jag antar att det bara gäller att vara kall och vänta några veckor, så lär väl priset gå upp igen.

Inaktiv

I början av november är det dax igen!
Perfekt afk campande när man är på jobbet.

Inaktiv
1
Skriv svar