Anachronos spelare lvl 58 ------> sökes !

Inaktiv
Anachronos spelare lvl 58 ------> sökes !

Hejsan !

Jag spelar wow sedan någon månad och har på nåt sätt trasslat upp en human mage i lvl 60..... Till min förvåning har jag faktiskt börjat gilla spelet, men det finns ett stort "MEN" ! Det är ju nästan omöjligt att hitta folk som det funkar att göra dungeons med (via search eller chat).

Standard är att man efter en timmas sökande sitter med en grupp som består av 2st 12 - åringar som spelar lika diciplinerat som rumpnissar på amfetamin, 1 gnällspik som tycker att han egentligen hör hemma i ett elit guild och en till spelare som både försöker spela och ha lite trevligt... Efter 1/5 av instansen brukar gruppen upplösas för att 12 åringarna måste lägga sig eller att "elitspelaren" dissar efter att ha whinat en halvt ihjäl....

Därför efterlyser jag nu halvambitiösa Anachronos spelare "late 50:s early 60:s". Jag finns tillgänglig för organiserat spel de flesta vardagskvällar mellan 21 eller 22 och 01.

Jag är också sugen på att testa lite längre instanser men det kräver lite planering....

Min mage heter Peon om det här låter intressant "whisper me" eller svara här....,.

Inaktiv

Aah, härligt med "AFK Dinner eaters" mitt inne i en instans.

Inaktiv

hahahah
snygg cv putte ;D


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Putte[+30:

"]Hejsan !

Jag spelar wow sedan någon månad och har på nåt sätt trasslat upp en human mage i lvl 60..... Till min förvåning har jag faktiskt börjat gilla spelet,

Oj

\Vvisst är det hopplöst att göra instancer utan att känna en massa vettigt folk. Synd du är på fel sida och fel server annars jäklar så hade du varit given i guilden ;>

Medlem
Skrivet av Gibbs:

Aah, härligt med "AFK Dinner eaters" mitt inne i en instans.

Ärligt talat, jag fattar inte riktigt hur de tänker.
Det är väl bara att äta lite senare?
Och om man nu absolut måste äta en viss tid får man väl helt enkelt vänta tills efter man ätit med att påbörja en instans.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

det är iofs inte så konstigt iom att många bor hemma osv..
mammsen ropar "maaat!" och om jag vart morsan hade det fan tagit hus i helvete om ongjävlarna inte kommer å äter


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Jag gruppar aldrig med folk som ska äta om 30min-60min. Klart det är lite lättare när man har eget hushåll. Ska man laga mat och tvätta tex så får man raida en annan dag.

1
Skriv svar