Vilka servar lirar ni på ?

Inaktiv
Vilka servar lirar ni på ?

vet att det redan finns en sån tråd,
men vill också gärna veta mer om just den servern du är på.

typ om det är mer alliance eller horde.
om det är många svenskar eller engelsmän på servern.

är intresserad av normal servrar.

men ni kan skriva hur det är på pvp servrar också om ni kör på nån sån.

Medlem

Shattered Hand är packad med svenskar. Priserna på allt är skithöga. Folk köper verkligen allt man lägger upp på AH. Vid level 50 hade jag över 800G. Det är jävligt mycket för mig iaf. Mycket Alliance.

Shattered Halls är en "nystartad" server. Priserna är generellt låga, men folk försöker ta ockerpriser för enstaka blå saker. Går knappt att sälja saker. Mycket svenskar även här, men en hel del andra också. Mycket Horde.

Bloodfeather är jätteblandad. "Normal" AH. Mycket Alliance.

Alla är PvP, och det jag skriver kanske upplevs annorlunda av någon annan.

Medlem

Balnazzar - Alliance - PVP server

Väldigt många svenska spelare och överdrivit höga priser på AH. Fast det finns en fördel med det om man farmar motes of air eller fire. Dom säljs ganska högt.

Twink guilder finns det för många av och dom förstör prisernar på blå gear lvl 17, 18, 19, 28 och 29. Kostar ca 200g. Epic saker kostar ca 2000 - 3000g :down:. Det finns några stora guilder som har rensat alla end game inctanser. Skulle tro att det är 50/50 Horde och Alliance.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

vet att det redan finns en sån tråd,
men vill också gärna veta mer om just den servern du är på.

typ om det är mer alliance eller horde.
om det är många svenskar eller engelsmän på servern.

är intresserad av normal servrar.

men ni kan skriva hur det är på pvp servrar också om ni kör på nån sån.

Ska du byta server ?

Gen
Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Shattered Hand är packad med svenskar. Priserna på allt är skithöga. Folk köper verkligen allt man lägger upp på AH. Vid level 50 hade jag över 800G. Det är jävligt mycket för mig iaf. Mycket Alliance.

Visst är det så att priserna är höga, men samtidigt så skiftar dom mycket. Black Lotus t ex. Allt mellan 20-50g. Pots tycker jag har blivit billigare med tiden, samma med blå cloth samt vissa typer av blommor. För några månader sen sålde jag Terocone för 40g stacken. Nu ligger dom på 20g eller mindre.

Sen har jag för mig att det är ungefär lika mycket Alliance som Horde. Skilladen är väl att Alliance raidar mer än horde, trots allt är OOTH och Who dom bästa guilderna på servern med Loco Motives (H) tätt efter.

Inaktiv
Inaktiv

Doomhammer har bättre guild miljö än Aggramar som jag också spelat på men är i övrigt en vanlig genomsnitts server tror jag: kraftiga överpriser på AH, europeer, 0.1% av guilderna visiterar all content, ninjas, horde vet jag inte mycket om men dem är förmodligen undertaliga.

Inaktiv

kor'gall(A) just nu men servern e så död så guilden funderar på att kanske migrata... har inte bestämmt vart en men någon high populated i BG blackout eller cyclon isf

Shattered Hand har varit uppe på förslag men jag vet inte hur det går får se snart

Medlem

Azzune -pve , stor del svenskar där och det funkar tycker jag nog.

Inte kört bg sen tidernas begynnelse och då var horde dom som knäckte allt vet inte hur det är nu , är alliance btw


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

guilden funderar lite på att kanske migrate till Shatterd Hand, något jag behöver veta? och var ligger dom flests(A) guilds progress wise? vi har precis börjat maggy... så vill helst se att det inte e jätte svårt att hitta nytt folk some e seriösa

Gen
Medlem

Shattered Hand är en sjysst server tycker jag. Har vart där i över ett år nu och skaffat många polare och är i det bästa hordeguildet på servern. Självklart finns det fjortisar, en hel del faktiskt, men det går även att hitta "normala" spelare.

De bästa allianceguilderna :
The Who - Har BT på farm och är dessutom rankat 21:a i EU.
Order of the Hammer - BT på farm
Relax, From the Ashes och One Vision är resten av BT guilderna som progressar i BT.
http://www.wowjutsu.com/eu/shatteredhand/

Välkommen

Inaktiv

Al'Akir, en fin oldschool-server som är riktigt skön & lite överbefolkad
Balansen mellan horde och alliance är jämn, och det är ett flertal guilden som rensat Hyjal/BT. Väldigt mycket PvP-folk för den som gillar sådant också!

1
Skriv svar