Inaktiv
problem

Hejsan!
Efter en ominstallation av windows så började mitt wow lagga riktigt mycket speciellt bland folk m.m..
Gjorde detta hos en polare, när det är mycket folk etc kand en sjunka till neråt 15-20fps.
Innan ominstallation flöt det på ca 60 stadiga, borde ej ha sådant lagg men min dator heller tycker jag.
Kan det bero på damm eller något idatorn?
Iaf det är en p4 3.0gz ATI x800gt -...
Fattar inte hur det kunde inträffa efter ominstallation hade förväntat mig mer prestanda då :).. Någon som har några råd (alla drivisar o sånt e inkörda har provat massa olika configar, o drivrutiner).
Bara en skum sak när jag trycker upp VIA RAID Tool står det:
No stand alone disk and No usable disk array attached , please check if any disk is broken.

A det var allt, hoppas på hjälp :)!

Tack på förhand, Henke.

Medlem

Jag har ungefär samma setup som dig (3 ghz, ati X800 XT, 1024 ram) och jag kan inte använda NYA drivrutiner och spela wow samtidigt. Datorn fungerar utmärkt annars och jag kan spela quake wars utan (allt för mycket) hackande, men just wow och nya drivrutiner ger mig 0 fps om jag gör något annat än att titta in i en vägg helt inzoomad. Tyvärr vet jag inte vad det är för fel heller så jag kör med drivrutiner som är ett par månader gamla... -_-

Inaktiv

Länka dina drivisar så kan man prova dem.

Inaktiv

Länka dina drivisar så kan man prova dem.

Inaktiv

Jävlar dubbel post :P, sry

1
Skriv svar