Svensk Alliance Guild PVE Server, vart?

Medlem
Svensk Alliance Guild PVE Server, vart?

Tjenare har någon koll på vart/om det finns någon svensk guild på någon PVE (Normal) som är hyffsat bra i PVE, lite trött på den servern jag är på nu då den är ganska tom plus att battlegroupen är ganska värdelös om man lirar ally och är sugen på pvp.

Inaktiv

FZ har en alliance guild på kul'tiras :P.

Medlem

hmm, verkar ju vara noll action i den iofs (rätta mig om jag har fel), men servern verkade intressant så dynga över en gammal alt för å spana läget

Inaktiv

Jo det är rätt inaktiv, men den endå jag kan komma på.

Medlem

Finns väldigt många svenska guilder i wow. Men om dom söker en svensk guild med pve progress i karazhan ect, så finns det nog väldigt få sånna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tjena, nu är vi dock Horde på Pve servern Darkspear. Men vi är en helsvensk guild, som clearat nästan hela Karazhan bara Illhoof och Nightbane kvar. Vi söker folk för att kunna köra 25manna då vårat medlems antal fortfarande är lite lågt för det.
Ni är välkommna att besöka vår sida. Bolaget.servebeer.com
Mvh Benhard

Medlem

Jag har också rätt dåligt koll på helsvenska guilder. Jag är gm för en svensk horde på skullcrusher. Vi clearar kara med två grupper samt clearat Gruul's Lair. Vi håller väl på att komma igång nu. Guilden har funnits i 1½ år nu, startades som en irl guild

Medlem

Finns flertalet helsvenska gillen på Shattered Hand, om du nu ska till Shattered Hand så är "Shades of Oblivion" ett ganska okej gille, fast har inte hört så mycket från dom men senast jag kollade så körde dom SSC och TK

Som sagt, Shattered Hand är en bra server, väääääldigt många svenskar (swe? är det vanligaste ordet... tyvärr


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

På Neptulon finns en helsvensk guild vid namn Vildadjoor(Horde).
Har skaplig proress, farm på kara, gruul iaf. vet inte hur långt dom har kommit i ssc.
Kolla in www.vildadjoor.se

Förövrigt är det mycket trevligt folk i det gillet!

Edit: Missa att topic sa pve server, Neptulon är som sagt pvp. Sorry.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar