World Of Warcraft probs

Inaktiv
World Of Warcraft probs

Tjena!
Formaterade datorn igår.. slängde in grafikdrivrutiner etc, men när jag kör wow och kommer bland mycket folk dalar fpsen neröver 17,18 helt sagolikt.
Före formationen var det inga som helst problem har ställt ner all grafik i wow t.ex. blev inget bättre, just när det är mycket folk uppstår problemet.
Jag har inte bytt ut nån hårdvara, exakt som innan men hade GARANTERAT inte dessa problem då.
Någon som har några råd/tips, har ej installerat moderkortet från skivan.

Tack på förhand, Henke.

Inaktiv

Operativsystem?
En polare hade samma problem...efter uppdatering från Microsoft (winXP). Kommer inte ihåg vad han gjorde för att fixa problemet, ska kolla.
Annars kan du testa med några andra drivrutiner till grafikkortet.

Medlem

Har du AGP kort?
I såna fall bör du (om du inte redan gjort det) installera nån drivrutin som finns på moderkortsskivan du fick med.
Kommer inte ihåg exakt va den heter men den ska iaf snabba upp AGP porten.
Kan vara värt att kolla.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem
Skrivet av FJANTZTONE:

Tjena!
Formaterade datorn igår.. slängde in grafikdrivrutiner etc, men när jag kör wow och kommer bland mycket folk dalar fpsen neröver 17,18 helt sagolikt.
Före formationen var det inga som helst problem har ställt ner all grafik i wow t.ex. blev inget bättre, just när det är mycket folk uppstår problemet.
Jag har inte bytt ut nån hårdvara, exakt som innan men hade GARANTERAT inte dessa problem då.
Någon som har några råd/tips, har ej installerat moderkortet från skivan.

Tack på förhand, Henke.

Jag har ett nvidia 8800gts som ibland har sopiga fps direkt det blir lite mer folk osv men startar jag om kan jag få helt andra värden och det flyter bra så mitt tips är starta om datorn gör inget annat än gå direkt in i wow och pröva om du får bättre värden återkom pls


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Stäng av alla addons och se hur din fps är då är väl "standard tipset".


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar