Nikie, jag vill ha mitt guld...

Medlem
Nikie, jag vill ha mitt guld...

... eller ska ja behöva berätta hela historien för fz? :/

Pandagirl e ju förfan på Jaedenar, sluta va dryg. Spelar som Laserdude.

Edit1:
27 personer har nu kollat tråden och jag kan med rätt stor säkerhet säga att du antagligen har vatt här inne, forumapa som du är.

Om du nu helt skulle skita i denna tråden och inte ens skriva ett inlägg så kommer jag berätta hela historien för folk här.
När väl folk har förstått hur dryg du är hoppas jag att Fz-admins tar sitt ansvar och kastar ut dig härifrån eller ger dig någon form av straff. Personer som du passar inte in på ett sådant skönt förum som FZ (Om du nu inte skulle ge mig guldet dvs, tycker fortfarande att du är en trevlig prick förutom just när det gäller denna lilla bagatell)

Där efter lär jag väl skapa en likande tråd på wow-eu, där du kommer hängas ut som en skammer vilket antagligen kommer påverka din business som försäljare av chestfarmade blues från Tempest instansera samt ditt rykte. Jaedenar har en skön community som gillar att trycka ner och bojkotta scammers.

Kanske låter lite överdrivet men orkar inte farma pengar samt att jag tycker det är väldigt tråkigt av dig att göra så här med tanke på att du var en av de personer som jag gillade mest på Jaedenar.


signatur

I'm the best around...

Medlem

This sounds Epic!


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

This sounds Epic!

Medlem

Öhh, om du inte ens tänker skriva vad som har inträffat finns det väl ingen mening att ens skapa denna tråd.
Fattar så mycket att nån har lurat dig på guld, men lite detaljer vore ju bra.
Sitta och hota någon som lurar folk lär ju knappast hjälpa. Hade personen i fråga haft ett samvete så hade han/hon knappast lurat dig.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Vet inte hur det är med dig, men vissa har ett jobb att sköta. Jag läste detta nu, förövrigt ganska larvigt.

Avsändare Mottagare Skickat Läst
Nikie Grönatummen 2007-05-02 09:34 2007-05-02 13:29
Meddelande
Pressar du fortfarande wow? =P

Avsändare Mottagare Skickat Läst
Grönatummen Nikie 2007-05-02 13:31 2007-05-02 13:38
Meddelande
hahaha aa visst ere de nix lirar inte längre, skitpspel haha
Lagom fult o blocka mig med på msn för att slippa fixa guldet åt mig haha skit samma de e i de förflutna nu

Notera Tiderna på meddelandena, och vem det var som kontaktade vem först. Anledningen till att jag tog bort dig var att jag inte längre spelade WoW samt sållde mitt konto, zup dude? För att klargöra lite för er andra så lånade jag 450g av Grönatummen för att köpa min 300 ridingskill, sen var både han o jag off ett tag och det betalades aldrig tillbaks. Kolla även vad han skrivit i meddelandet, för 3 månader sedan var det till det förflutna, och själva utlånandet skedde ett par månader innan det. vad är det man säger, GJ DUDE!

Btw, imorgon är det Nine Inch Nails konsert i Stockholm, just ja, jag ska gå på den med @mullins jo, de sparkar nog ut mig, verkligen, spec efterom någon random "dude" hänger ut mig såhär. Jag menar inte att jag har secret guardians som vakar över mig och att jag kan göra vad jag vill, men det jag menar är att jag är ganska väl renomerad och igenkännd och har knappast ett dåligt rykte, snarare tvärt om, Cheers!

Btw, jag var snabbare; http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305682566&po...

Medlem

http://www.thottbot.com/q4785 eller http://www.thottbot.com/q157 , där har du den här tråden i ett nötskal.

Medlem

Would you look at that. Naming and shaming..... Väx upp för fan.


signatur
Medlem
Skrivet av Nikie:

Vet inte hur det är med dig, men vissa har ett jobb att sköta. Jag läste detta nu, förövrigt ganska larvigt.

Avsändare Mottagare Skickat Läst
Nikie Grönatummen 2007-05-02 09:34 2007-05-02 13:29
Meddelande
Pressar du fortfarande wow? =P

Avsändare Mottagare Skickat Läst
Grönatummen Nikie 2007-05-02 13:31 2007-05-02 13:38
Meddelande
hahaha aa visst ere de nix lirar inte längre, skitpspel haha
Lagom fult o blocka mig med på msn för att slippa fixa guldet åt mig haha skit samma de e i de förflutna nu

Notera Tiderna på meddelandena, och vem det var som kontaktade vem först. Anledningen till att jag tog bort dig var att jag inte längre spelade WoW samt sållde mitt konto, zup dude? För att klargöra lite för er andra så lånade jag 450g av Grönatummen för att köpa min 300 ridingskill, sen var både han o jag off ett tag och det betalades aldrig tillbaks. Kolla även vad han skrivit i meddelandet, för 3 månader sedan var det till det förflutna, och själva utlånandet skedde ett par månader innan det. vad är det man säger, GJ DUDE!

Btw, imorgon är det Nine Inch Nails konsert i Stockholm, just ja, jag ska gå på den med @mullins jo, de sparkar nog ut mig, verkligen, spec efterom någon random "dude" hänger ut mig såhär. Jag menar inte att jag har secret guardians som vakar över mig och att jag kan göra vad jag vill, men det jag menar är att jag är ganska väl renomerad och igenkännd och har knappast ett dåligt rykte, snarare tvärt om, Cheers!

Btw, jag var snabbare; http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305682566&po...

Okej insåg faktiskt ett tag efter jag gjort denna tråden att de nog va lite värdelöst av mig.

Fine, du tog bort mig från msn för att du inte lirade med. Fine who cares. Men hela grejjen va ju att du addade mig på msn av den enkla anledningen att du sa "Kan ja få din msn? så kan ja fixa guldet på nått annat håll eller betala dig i pengar för jag vill inte besvära nikies nya ägare"
Så man kan väl tänka sig att du helt enkelt bara tryckte bort mig från din msnlist en vacker dag bara för att slippa skiten.

Och ja, jag hade ett uppehåll på fyra månader, men har det verkligen någon betydelse?
Vi båda spelar ju fortfarande ändå.

Sen så svarade du aldrig på det där medelandet jag skickade till dig här på FZ.
Så jag antog att du bara sket i det när ja nämde guldet. Och där av så gjorde jag denna tråden.

Back to reality, vi båda spelar nu igen. Samma server samma skit. Får ja mitt guld eller?
450g kanske inte verkar va nått att tjura över för vissa men jag e jävligt casual och det tar ett jääävla tag för mig att få ihop pengar.
Och du har ju alltid vatt jävligt hardcoce, så 450 är väl inte ens nått för dig?


signatur

I'm the best around...

Testpilot

Ok detta är en episk tråd av dumhet!

Efter xx antal månader , dessutom då man slutat spela
orka minnas o bry sig och dessutom börja jiddra om det på flera forum , särskilt att börja med historian HÄR

Kan va okej om man vill gnälla lite på realm forumet direkt man blivit blåst men o komma efteråt , det är ju preskriberat för länge sen.

Att låna ut guld till nån du inte känner som en nära kompis och inte kan sparka på fysiskt är att be om att bli blåst.

Kort sagt: GET OVER IT!

Inaktiv

Ingen drama på Fz forums plz :D.

Medlem

Pfft! MER drama!


signatur

Videomupp

Inaktiv

alliance ....

ps. jag tycker grabben ska få tillbaks guldet ds

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Ok detta är en episk tråd av dumhet!

Efter xx antal månader , dessutom då man slutat spela
orka minnas o bry sig och dessutom börja jiddra om det på flera forum , särskilt att börja med historian HÄR

Kan va okej om man vill gnälla lite på realm forumet direkt man blivit blåst men o komma efteråt , det är ju preskriberat för länge sen.

Att låna ut guld till nån du inte känner som en nära kompis och inte kan sparka på fysiskt är att be om att bli blåst.

Kort sagt: GET OVER IT!

Ne visst, de va kanske lite navit att låna ut guld till en snubbe som ja inte känner IRL? ... lite hopp får man väl ändå ha för mänskligheten?

Och vaffan har det för betydelse om hur länge sen de va de hände? Jag slutade spela strax efter jag lånade guldet. Sket i de hela för att kräva pengar av nån för guld i wow är bara idiotiskt imo, även om de va hans förslag.

Klart de inte va särkillt relevant att dra o störa sig på detta då jag trodde att snubben hade slutat spela.
Anledningen till att jag tog upp det hela igen var att jag började spela igen för en dryg vecka sedan och insåg att han också spelade, fast på en annan char, på samma realm.


signatur

I'm the best around...

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Would you look at that. Naming and shaming..... Väx upp för fan.

skit ner dig


signatur

I'm the best around...

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Would you look at that. Naming and shaming..... Väx upp för fan.

Inaktiv

sicken jävla töntar ni båda är.

Medlem

Gå och gift er. Sötnosar där.

Medlem

Skärp er, detta är ett FZ forum, inte gräl för personliga skäl.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar