hjälp mig, kan inte installera wow!

Inaktiv
hjälp mig, kan inte installera wow!

när jag matar in disc 1 i datorn så tar det ett tag innan install-rutan kommer upp. ibland kommer den inte upp alls, men hur som helst, när den väl kommer upp så är den bara där i typ 3 sekunder, sen försvinner den :S bara klickas ner :S här även försökt att vara snabb och trycka på "install" men det händer samma sak igen, den bara trycks ner .. snälla hjälp! vill verkligen spela! /rasmus.:down:

Medlem

testa att högerklicka på cd-enheten i "den här datorn" och välja öppna -> install.exe


signatur

osv.

Inaktiv

Gör som Lie| säger om inte det fungerar vill vi veta lite som grafikkot, system, ram-minne du har


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av rasmus:

när jag matar in disc 1 i datorn så tar det ett tag innan install-rutan kommer upp. ibland kommer den inte upp alls, men hur som helst, när den väl kommer upp så är den bara där i typ 3 sekunder, sen försvinner den :S bara klickas ner :S här även försökt att vara snabb och trycka på "install" men det händer samma sak igen, den bara trycks ner .. snälla hjälp! vill verkligen spela! /rasmus.:down:

ett bra tillfälle att återgå till ett normalt liv kanske

Medlem

Har du provat att flytta över skivorna till hårddisken och installera den vägen?

Jag har WoW + BC på hårddisken bara för att jag kan gå AFK medan det installerar utan att byta skiva! Jag är ganska lat.

Testpilot

Gör images av skivorna och installera den vägen mha Daemon Tools kanske?
Vill minnas att man kan dra hem filerna från blizzard också (?)

1
Skriv svar