Levla 60-70 Alliance?

Medlem
Levla 60-70 Alliance?

Det här är säkert en fråga som dykt upp många gånger förut, men jag har sökt och inte funnit någonting.

Har precis tagit upp spelandet igen och spelar som warlock. Nått 61.5 ungefär och undrar om det finns någon guide eller dylikt för snabbaste vägen upp till 70. Inte för att jag har något bråttom, men vill gärna spela så effektivt jag kan för att ansluta mig till mina vänner som redan är 70.

Även generella tips, tricks, och annat som ni har lärt er efter att spelat igenom denna sträcka. Tack!

Medlem

Vilker server Zajben?

Medlem

Kör bara alla quest i alla zoner, det går fort från 60-70.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

Indeed, kör bara alla quester som går på varje ställe, skulle det inte räcka så kör lite instanser.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Vilker server Zajben?

Trollbane!

Medlem

Hm sök efter "James alliance level" guide eller liknande, vet inte om den är 60-70 ännu dock! Annars kan du ju om du är sugen på att leka Booty bay pirat så kan du kolla efter "Brian Kopp's level 1-70 guide". Är nog standard på de flesta piratskepp idag

Medlem

guide för 60-70 känns rätt så onödigt eftersom det finns så djävulskt många quester där till skillnad från 40-55


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Brian Kopp's 1-70 Guide funkar bra om man gillar att bara läsa av ett papper och följa den punkt till punkt... tycker dock det blir tråkigt i längden, men för att lvl upp snabbt funkar den.

mitt förslag e att du kör HFC tills du slutar få rep från trashen sen börjar göra questerna i HP... samma sak i zangramarsh och övriga ställen, man sparar att behöva tok köra dunegons senare för at nå revered på det sättet

Medlem
Skrivet av Pags:

Brian Kopp's 1-70 Guide funkar bra om man gillar att bara läsa av ett papper och följa den punkt till punkt... tycker dock det blir tråkigt i längden, men för att lvl upp snabbt funkar den.

mitt förslag e att du kör HFC tills du slutar få rep från trashen sen börjar göra questerna i HP... samma sak i zangramarsh och övriga ställen, man sparar att behöva tok köra dunegons senare för at nå revered på det sättet

Fast man får nästan köra dem iaf för looten.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

1
Skriv svar