Svenska wowkids anyone?

Medlem
Svenska wowkids anyone?

4 st välgearade lvl 60's försöker döda en blågearad mage, Vurtne (kändis). Vurtne själv sitter på deras vent och spelar in dem.
Genomsnittlig ålder.. 14?

http://www.youtube.com/watch?v=trt1-0hq0QU&mode=related&searc...

'I lol'd'

Medlem

Lite småkul, och tragiskt, är det allt.

Inaktiv

såg tyvärr inte de roliga i den där filmen....tyckte mest dom var väldigt tragiska dels för att dom inte "ägde" honom utan fick dyng stryk och dels för att dom behöver gå svenska kurs

Medlem

Vurtne, det är han som gjorde dem första PVP filmerna eller något liknande?


signatur

Videomupp

Medlem

KRIMSON TAR MIG!

Ah det var kul att kolla


signatur

osv.

Gen
Medlem

Haha, grymt bra

Medlem

Hade aldrig hört talats om Vurtne innan denna videon, som inte va rolig alls. Dåligt, try again.
Kollade runt, och Vurtne va tydligen en bigshoot när det begav sig, har kollat på lite av hans grejer nu, och han va ganska medioker om jag ska vara ärlig, till och med för den tiden då det gjordes.

Medlem

Var mest för att peka ut hur 75% av wowspelarna beter sig & låter, guess you missed the fkin point didn't ya?

Inaktiv

Vurtne är en levande legend och anses av många vara den bästa magen pga att han trots sin urkassa gear ändå lyckas överlista de han möter (mycket tack vare engineering) om de så är en eller flera.

Sen är det klart att mycket går att redigera bort när man gör PvP filmer, men det är ändå väldigt underhållande att se på.

Som ni kunde se så är det rätt länge sen han gjorde filmer, långt innan TBC.

Medlem
Skrivet av Kato:

han va ganska medioker om jag ska vara ärlig, till och med för den tiden då det gjordes.

Medioker? Eller hur...

Inaktiv

låter som ett gäng överklass ungar.. eller wannabe överklass ungar.. hehe

sitter typ bara o väntar på att någon av dom ska säga "äh skit i de här, nu drar vi o spelar golf"

Medlem

han. är . sämst. tbh, ehm. Ja. nee.

Medlem

Ålders gränns på internet ja tack.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Kul tack vare 2 faktorer, jag är trött och spelar wow. "du är ett jävla retard gå och ta självmord"

Medlem
Skrivet av Dyppe:

4 st välgearade lvl 60's försöker döda en blågearad mage, Vurtne (kändis). Vurtne själv sitter på deras vent och spelar in dem.
Genomsnittlig ålder.. 14?

http://www.youtube.com/watch?v=trt1-0hq0QU&mode=related&searc...

'I lol'd'

Men herregud, sluta överdriva, man hör ju på rösterna, sätten att uttrycka sig och de enstaka falsetterna att de är minst 15.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Ja iceman ålders gräns lär dig stava rätt först kom tillbaka om några år

Medlem
Skrivet av Ojda:

Ja iceman ålders gräns lär dig stava rätt först kom tillbaka om några år

"åldersgräns"

ska du klaga på stavning kan ju jag klaga på "sär skrivning".

Medlem
Skrivet av martyr:
Skrivet av Ojda:

Ja iceman ålders gräns lär dig stava rätt först kom tillbaka om några år

"åldersgräns"

ska du klaga på stavning kan ju jag klaga på "sär skrivning".

Ägde sig själv på sitt första inlägg -_-


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

För att inte nämna att han bumpade en tråd som var 5 månader gammal.

Inaktiv
Skrivet av Ojda:

Ja iceman ålders gräns lär dig stava rätt först kom tillbaka om några år

Ja, det var inte många rätt i det inlägget.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Ålders gränns på internet ja tack.

Stavningskurskrav på forum ja tack ^^

Nej ska inte basha lille Ice nu, det vore inte samma sak om han stavade korrekt

Kul video, för mycket glin på WoW bevisligen, även om jag slipper det nu då jag fryst mitt acc för tillfället.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Att klaga på Icequinnans stavning är som att pissa i ett hav av piss, ganska lönlöst

Meh Hukkie! aktivera och kom och lek på Neptulon horde!


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Mmm får se hur det blir med det, trivs rätt bra utan WoW Massor med tid över för annat numer ju, raidade rätt hårt innan jag la av så då jag slutade raida vart det tomt i WoW.... what to do liksom.

Och ja att klaga på Isbitens stavning är meningslöst, men ibland måste jag bara få puffa till honom och det finns inget annat att klaga på, i övrigt är pojken perfekt...... med undantag för att han äger en en mindre dildosamling.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

HAHAHA hahaha tror jag dör av garv
inte illa pinkat att göra en ny anvädare, klaga på ett stavfel och sen göra exakt samma fel själv + att glömma bort att det finns nått som heter . <------ PUNKT eller varför inte ett å annat , ?

underbart att läsa, jag som var så nere precis nyss, men heeey! nu är det glatt här igen


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar