Få tillbaka deletade gubbar

Medlem
Få tillbaka deletade gubbar

Igår så pratade jag med en GM om att jag ville ha tillbaka några gubbar jag deletade när jag slutade för ett och ett halv år sedan. Har fortfarande inte fått tillbaka dom än så jag tänker fråga er om det är någon som vet hur lång tid det brukar ta innan man kan spela med dem igen.

Peace

Inaktiv

Jag deletade ett alt en gång och pratade med en GM och fick tillbaks den inom ca 10 minuter...

Inaktiv

när det va som mest folk på wow kunde man få vänta i en vecka minst,
men nuförtiden så går det fort,
fick tillbaks min char på 1 timma.

Inaktiv

Känns verkligen som ren goodwill från GM att återställa karaktärer ni raderat när ni slutade spela för över ett år sedan!

Goodwill, har du tur kanske du får tillbaka den snart, har du otur så skitar han i det.

Medlem

Testa att göra en lvl 1 gubbe, då updateras listan.
Det fick jag göra när jag fick tillbaks min rogue.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Varför deletar man en gubbe öht, kostar ju inget att ha den?

Medlem

Förmodligen för att man vill sluta spela och inte känna att den ligger där och bara väntar på att man ska bli svag


signatur

Videomupp

Inaktiv

Ja och då kan man ju inte förvänta sig att en GM ska trolla tillbaka den huxflux.

Medlem

Deletat och fått mina gubbarna tillbaks inklusive alla epics/blåa grejer(gröna får man inte tillbaks) 3!!! hela ggn.
Ha bara tålamod med det, kan ta upp emot 1 vecka.
Varför man gör det? som sagt ovan, misslyckade försök att sluta spela.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Inaktiv

Men om man sen kommer krypande tillbaka och ber dem fixa tillbaka det är det väl rätt dumt att ens göra det från början?

Medlem
Skrivet av dismembered:

Men om man sen kommer krypande tillbaka och ber dem fixa tillbaka det är det väl rätt dumt att ens göra det från början?

Om man ska sluta röka slänger man väl bort alla cigaretter? Sedan står du där i kön med en limpa cigs under armen... Dumt att slänga dom till att börja med?

:$

Inaktiv
Skrivet av cybo:

Deletat och fått mina gubbarna tillbaks inklusive alla epics/blåa grejer(gröna får man inte tillbaks) 3!!! hela ggn.
Ha bara tålamod med det, kan ta upp emot 1 vecka.
Varför man gör det? som sagt ovan, misslyckade försök att sluta spela.

asså...... TRE GÅNGER!?
sök hjälp


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Ankan:
Skrivet av dismembered:

Men om man sen kommer krypande tillbaka och ber dem fixa tillbaka det är det väl rätt dumt att ens göra det från början?

Om man ska sluta röka slänger man väl bort alla cigaretter? Sedan står du där i kön med en limpa cigs under armen... Dumt att slänga dom till att börja med?

:$

Det är inte samma cigg som du har i limpan men det är samma chars som du vill ha tillbaka. Kom med en lite närmre liknelse om du skall leka bror duktig.

Med din fina så borde det mer vara så att du plocka upp ciggen som du kastat bort iom att personen i som skall börja spela igen inte börjar spela med nya chars.

Jag slutade spela med mina chars föresten. Rerollade på en annan server och känner många som gett upp level 60/70 chars av olika anledningar.


signatur
Medlem

Wow, you sure showed me!

(EDIT: Denna smiley ser fortfarande ut att peka finger mer än 'tummen upp'...)

Inaktiv

Rökare är äckliga!!

1
Skriv svar