Medlem
Fri månad?

Heej! Jag är en nybörjare på WOW och undrar en grej.. Jag har köpt wow på åléns och hoppades på att de var en fie månad.. Men när jag skulle rega mig så hittar jag ingen kod Det måste vara några fria dagar.. Eller?:O


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Koden står under cd skivorna.

Du har en gratis månad men du måste ändå lägga in ett kreditkort.


signatur
Medlem

Vadå under skivorna? Men ja vill inte ta på kreditkort:|


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Du måste göra det helt enkelt.

Medlem

Hmm.... Så jävla sjukt!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

nj
Medlem

Antingen registrera ett kontokort eller ett game time card till ditt konto för att det ska kunna skapas och du får tillgång till dina gratisdagar. Är väl rätt standard för alla MMO-spel som har månadskostnad, står väl på spelet med.

Medlem

Tror de inte står.... men ska köpa 60 dagar för 199kr...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Står i en vit ruta på baksidan:

Pre paid card option to a 60 days minimum subscription to take advantage of the free month.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Du reggar konto med kredit kort så får du med en månads speltid när du knappat in CD key etc som står under skivorna i fodralet. Du kan ju också såklart skaffa ett timecard med 60dagar speltid, du har ändå de 30 dagarna som följde med spelet. *Vill inte säga 30 dagar gratis speltid för det är de inte!*

1
Skriv svar