Första warglaive droppad

Inaktiv
Medlem

Vill ha den på min rogue


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ge mig healing legendarys

Medlem

caster legendarys öht >< och nej, jag tänker inte farma naxx

Medlem

kan tänka mig att skaffa det settet till min rogue


signatur

Meep!

Inaktiv

Så gick den till en nelf tjej, kunde dom inte slängt den i en sjö istället.

Inaktiv

Såg inte så saftigt ut för att vara Legendary. Det kommer nog snart epics som är bättre än det. ingen imba proc heller som på Tuff haste får man väl nöja sig med

Medlem
Skrivet av Orbek:

Så gick den till en nelf tjej, kunde dom inte slängt den i en sjö istället.

RACIST?!?!

Medlem

Speciecist(sp?) imho


signatur

I never hate in plural.

Inaktiv
Skrivet av illern_man:

Såg inte så saftigt ut för att vara Legendary. Det kommer nog snart epics som är bättre än det. ingen imba proc heller som på Tuff haste får man väl nöja sig med

euwh.. +42,8% haste!! fifan, skulle lätt prioritera fury warriors på den. satan va det ska slakta. tokig procc undra hur ofta den slår in?

Inaktiv

De har en ganska bra film på bossfighten nu på sin sida..

Medlem
Skrivet av Takt:
Skrivet av illern_man:

Såg inte så saftigt ut för att vara Legendary. Det kommer nog snart epics som är bättre än det. ingen imba proc heller som på Tuff haste får man väl nöja sig med

euwh.. +42,8% haste!! fifan, skulle lätt prioritera fury warriors på den. satan va det ska slakta. tokig procc undra hur ofta den slår in?

Bättre för rogues med combat potency, warriors tjänar nada rage på haste.

Inaktiv
Skrivet av illern_man:

Såg inte så saftigt ut för att vara Legendary. Det kommer nog snart epics som är bättre än det. ingen imba proc heller som på Tuff haste får man väl nöja sig med

Nu skojar du va?
Såg en uträkning ¨på någon sida som gjorde gällande att om man har bägge dessa och dom proccar ihop med trinketen från gruul, snd osv så kommer man hamna runt 190+ dps på bägge vapnena (innan man räknar av att man har lägre dps på offhand.).

Det ihop med offhanden borgar för helt sjuk dps imo.

Gen
Medlem

Som tur var är dom som sagt var är legendarydrops überrare

Medlem

Minns hur det var när man fick sin legendary... det var tider det.
Jag var lycklig i en vecka minst

Inaktiv
Skrivet av Kendak:

Minns hur det var när man fick sin legendary... det var tider det.
Jag var lycklig i en vecka minst

hehe vad var de du fick dåra?

Inaktiv

Tja det fanns väl bara 2st. Hand of Ragnaros eller Thunderfury.

Medlem

Sulfuras... men det spelar mindre roll nu.
Det är bara minnen nu.

Kvar finns bara besvikelse

Ok lite av en klenod är det juh såklart ;P

Inaktiv

Ja.. Sulfuras - Hand of Ragnaros. hette den inte så?

Medlem

Jo men det finns 4 legendarys förutom warglaives som man får behålla. (det finns fler men de är bundna till events / quest och försvinner efter ett tag)

Atiesh, greatstaf of the guardian är den tredje.
Ashbringer den fjärde? Den kom in lite sent i spelet så väldigt få har den med tanke på att man måste in i outlands för att göra den och då stannar den som ett level 60 vapen. Lite saad ^^

Medlem

Hmm, men Ashbringer var väl inte en legendary? Det som finns är ju Corrupted ashbringer som kan droppa, WoWwiki säger iaf

"Ashbringer is one of the most hyped and lore-rich items thus far in the World of Warcraft, but is not yet obtainable by players. The known item statistics are certain to change when it is eventually introduced."


signatur

Videomupp

Medlem

Sant, enda Ashbringer som finns i spelet är Corrupted Ashbringer, och det är ett epic vapen från Four Horsemen i Naxx. Har dock varit rykten om att man ska kunna "o-korrumpera" svärdet till Ashbringer igen nån gång. Tveksamt tho.

Medlem

Mycket riktigt. Helt och hållet mitt fel där. Det verkar inte som om det finns i spelet atm. Varför jag sa det är för att en kompis som spelade i ett framstående guild fick epicen... och han sade att han höll på att göra om den till legendary. Jag hade dock slutat spela på den servern och var inte direckt nyfiken av mig.

Så jag trodde den fanns inne. My baad som sagt. Då blir den tredje AQ mounten. ^^

Medlem

Den enda som kan göra den okorumperad är Morogrins förlorade son, som är borta i Outlands. Sometime mebe ^_^ Då kommer nax börjas igen säkerligen


signatur

Videomupp

Medlem

Eller så smäller de upp en Ziggurat till nånstans ;>

1
Skriv svar