Download av patch

Inaktiv
Download av patch

Är 40 minuters DL tid på 41 MB efter typ 7 felmeddelanden "normalt" för Blizzards updates ?

p.s. har 24/1 uppkoppling.

Inaktiv

Förresten 40 minuter räcker inte - nu har den fryst helt med ett felmeddelande om "this download is not authorized" följt av en död länk att klicka på........ Och detta betalar jag månadsavgift för?

Inaktiv

Gissningen är att blizzard har stoppat nedladdningen till en lagom tid innan servrarna är uppe.

Ingen vidare vits att ha patchen så sen sitta å idla och skrika åt at servrarna är nere

Inaktiv

Nja att servrarna e nere informerar dom ju i varjefall om - att mötas av felmeddelanden och döda länkar känns värre.... Nu snabbade downloaden upp sig lite till slut

Inaktiv

blizzards egen downloader suger pung tycker att dom kunde göra en riktigt bra en så mycket som dom måste patcha..

Medlem

fick ner den på 10 min typ... 8/1 comhem


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Speaking of patch...

http://img440.imageshack.us/img440/4820/trojanswowdlpo0.jpg

100% fake dock, ej riktiga Trojaner.

Inaktiv

protokollet är bittorrent, har ni problem normalt med det annars så kommer ni ha problem med det här


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Putte[+30:

"]Är 40 minuters DL tid på 41 MB efter typ 7 felmeddelanden "normalt" för Blizzards updates ?

p.s. har 24/1 uppkoppling.

Jasså nu duger det inte med ffa på dm1 längre :x

Inaktiv

Martyr - klart det duger....... Jag frågade bara för sonens räkning *host* Tyvärr är juste ffa på dm1 numer lika sällsynt som rumpnissar i wow.

Medlem
1
Skriv svar