Sälja min gubbe. (ingen annons :)

Medlem
Sälja min gubbe. (ingen annons :)

Nu är det så att jag har tröttnat på WoW då det tar upp otroligt mycket av min tid, jag orkar inte spela på "bestämda" tider, raid då med andra ord. Och så fort jag loggar in så vill mina arena grupper köra arena. Har ingen tid till annat i spelet med andra ord. Hinner knappt kolla AH längre >_> Plus att min dator inte är speciellt bra så har inte plats för andra spel eftersom WoW tar upp 8,39Gb på hårddisken.
Så jag tänkte sälja min lilla präst.
Den har bra healing gear, +1685 healing och 340 mana regen.
Armory länk.
Har även full blå DPS gear.

Reputation: Revered med alla utom Sha'tar.
Har darnassus tiger mount och Kurenai mountet. inget 280% flying dock, men vanligt flying (Riding Crop finnes )
Exalted med The Violet Eye.

PVP: 1165 arena poäng att spendera, 12k honor att spendera, 50+ AB marks, 20+ wsg marks, några få AV marks.
En "+11 Healing and 2 mana per 5 sec." epic Gem i bagen och ägare till runt 350g.
Bags: 18 slot bags och en 20 slot, en 18 slot på banken resten 16 slottare (alla slots på banken är köpta) och en 24 slot herb bag.
Professions: 375 primal mooncloth tailor, tänkte fixa upp herbalismen till 375 igen då jag tog bort den för enchanting men ångrade mig >_> Ska fixa 375 herbalism innan det säljs.
Övrigt: 5 heroic badges. Och såklart bra rykte på servern, har nästan nyss migrerat till nuvarande server och har inte hunnit beblanda mig med så mycket folk förutom min guild.

Det värsta är att den är på en PvE server >_> Men hur mycket tror ni att jag kan få för mitt konto? Skivor finns både till World of Wacraft och World of Wacraft: The Burning Crusade, i original bra skick.

Medlem

Jag hade väl gett en 4-5 hundra då du inte har särkillt bra gear egentligen och att det som du har lagt ner är en jäkla massa tid på att grinda.


signatur
1
Skriv svar