"WTS 1/10 000th of my skill to everyone and we'd be good"

Medlem
"WTS 1/10 000th of my skill to everyone and we'd be good"

http://wow-en.curse-gaming.com/articles/details/1969/

"You, rogueboy, you call that an eviscerate?" "but kungen, I crit for over 10k!!" "that's NOTHING, watch this... 500K REVENGE CRIT, now train on and live inside your character, if it dies you die, NOW FOCUS!"

Jag har inte skrattat så oerhört mycket på väldigt länge, tårögd

HHAHAHAHAHHAAHAHaHHAHAHAHAHHAAHAHAAAHHAHAHAHAHHAAHAH

Medlem

Jag vet inte varför men tyckte de inte var kul på nåt sätt.

Har kanske dålig humor

Inaktiv

Nä.. Inte särskilt rolig!!

World of Whatever däremot, den är rolig!

[http://www.youtube.com/watch?v=sVW8mYYDIvY]

Medlem

Kungen tanks all!

Det var helt klart roligast samt det där med thunderfurys var ganska kul

Medlem

Jag antar att man måste känna till nihilum och kungen och deras spelstil för att hajja det, vilket alla gedigna WoW'are gör

Medlem

Älskade den. Är ingen hardcore spelare men har ändå en del koll på saker och ting.


signatur
Medlem

Smått rolig


signatur

Videomupp

Inaktiv

han e helskön ju

får bara ta han med en skopa salt så blir de skoj

Medlem

haha, underbart kul


signatur

En styck signatur.

Medlem

inte kul för fem öre, han försöker härma sebudai GM i juggernaut


signatur

Meep!

Medlem
Inaktiv

"Nerd alert". Sebudai i Juggernaut, Kungen etc är de någon form av kvasikändisar i WoW eller?

Medlem

Sebudai har jag aldrig hört talas om men Kungen är världens kändste wow spelare.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Är han svensk?

Medlem

Boooring...

Jag visste inte ens vem kungen var innan en snubbe länkade hans profil åt mig igår kväll. Som om jag bryr mig om en guild dödar en scriptad boss.

Medlem

Ja, Kungen är svensk. Han är en jävla idiot om jag får säga mitt, ett riktigt svin x_x

Medlem

Tell us youre stories Dyppe! ^_^ Låter som om du har historia med snubben, har du någon rolig anekdot att dela av dig med?


signatur

Videomupp

Medlem

Man måste ha varit där för att hajja ;@

Medlem
Skrivet av Ankan:

Boooring...

Jag visste inte ens vem kungen var innan en snubbe länkade hans profil åt mig igår kväll. Som om jag bryr mig om en guild dödar en scriptad boss.

Nej för man kan inte skratta åt nåt som är kul bara för att man inte vet vem personen är. Har man nån del av wows community på servrar så får man en annan typ av humor än vad som vanligen används. Min server har en hel del idioter och även en stor del sköna människor som gör spelet värt att nöta.

Har sett filmer och skämt om min gamla MT bland annat som vi skrattat som fan åt men som andra inte fattat ett skit av så jag antar att alla inte kan tycka att detta är kul men man behöver inte tycka att det är tråkigt. Kel'Thuzad grejen i början då tex? Är inte den kul heller?


signatur
Medlem

Verkar som det -________-

Jag antar att det blir jävla tråkigt om man inte vet vem eller vad lady vash'j, thunderfury, revenge är, men fan, vad gör man då på dessa forum? x_X

Medlem
Skrivet av Dyppe:

Verkar som det -________-

Jag antar att det blir jävla tråkigt om man inte vet vem eller vad lady vash'j, thunderfury, revenge är, men fan, vad gör man då på dessa forum? x_X

word!

Inaktiv
Skrivet av orkaupptaget:

Sebudai har jag aldrig hört talas om men Kungen är världens kändste wow spelare.

Ask and ye shall recieve!
[http://img529.imageshack.us/img529/9324/sebudaifr4.jpg]

Medlem
Skrivet av morgothrond:

Den är säkert jätterolig för vissa men den påminner mig om min gamla guild leader så jag blir bara arg när jag läser det.

Jag fick inte kicken för att jag var en buttlicker, om man säger så, heh.

Skrivet av TixFrix:

Kel'Thuzad grejen i början då tex? Är inte den kul heller?

Nej, inte särskilt.

Detta är väl ändå ett forum och jag antar att jag får skriva att något är tråkigt när jag tycker det? Eller ska jag kanske skriva att det var SKITSKOJ och ÄGDE bara för att följa strömmen? :$

Medlem

Kan du förklara varför den inte är rolig eller? Har liksom lite svårt att förstå mig på hur du inte kan tycka att ett sånt skämt inte är nå kul. Förstår du ens skämtet/skämten?


signatur
Medlem

Jag skrattar varje gång iaf

Gen
Medlem

Håller med Svinkul ;>

Medlem

Är nog inget citat men hur kan detta inte vara roligt om man har kört nån raid i wow "Its not a wipe, Im simply doing it without all others" (inte exakt, sorry).


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

"Inconcievable, this is no wipe! I will simply do it without you, for great Justin!"

Medlem

Kel'thuzad säger "it's lonely in here". Jag förstår inte varför detta är så roligt... Det enda de gör i .mp3n är att låta som mongos och pratar strunt.

Medlem

Jävla roligt strunt, iaf om man hänger med i wow-communityn. Klart som fan att det blir tråkigt om man inte hajjar skämten.

I give up!

edit: Kel'thuzad är knappast huvudskämtet i ljudfilen O.o

12
Skriv svar