Quest till Onyxia

Medlem
Quest till Onyxia

Tja på er alla.
Jag är nu på lvl 57 och är en uber Mage. Ska jag dra igång Quest serien till Onyxia, eller ska jag ge f**n i den. Snart kan jag ju knalla över till Outland och instanca där. Behöver jag nått i Onyxia? Är det många som kör den instancen?

Medlem

tror du får svårt till grupp, ta den när du är 70 istället


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Dom flesta har slutat att köra lvl 60 raid instanser. Så det är nog ingen ide att börja med pre quest.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nu antar ni helt enkelt att han har tbc?

För att göra det kort: Gör questen om du inte har bråttom och om du kan få hjälp, det är bra exp, och att döda Onyxia är en mosthave grej.

Medlem

Han skrev ju trots allt att han "snart kan knalla över till Outland", så ja, han har nog TBC ;p.

Jag skulle iaf strunta i det questet fullständigt, there's no point ;>

Medlem

mhm, ingen som helst anledning förutom om du skulle tycka det var kul av nån anledning

Inaktiv

kör så långt du tycker det är lätt, och så långt du får grupp.. det är en jävla massa exp..
tar det emot skit i det helt


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Pain in the ass Q som inte är värt att göra om du ska till Outland..

Inaktiv

Finns vissa folk som vill köra random groups i MC ony och AQ.

Medlem

Ingen mening för loot, men för att onyxia kan vara kul o göra nångång, men då kan du lika gärna vänta tills du är lvl 70 och sen fixa det mesta solo.

Vårat guild t.ex. planerar att köra Onyxia snart för att vissa spelare som startat efter TBC släpptes ska få se denna trevliga boss. Men som sagt, det finns ingen somhelst anledning att göra det för loot eller dylikt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Om man är få som tar hon, är inte goldet man får ganska mkt då? ^_^ Droppar hon inte typ 100?


signatur

Videomupp

Medlem

Över 200, men det finns lättare och mindre smärtfria sätt att skaffa 40-50g.

Medlem

Då väntar jag nog med pre questen.

Tack

Inaktiv

Fixa attunement till alla de gamla ställena de värt de speciellt när ni vill 5 manna pnyxia för skojs skull eller 10 manna BWL

Medlem

Lustigt vad man får sug efter de gamla instanserna ibland?
Jag saknar UBRS-runs, bara för att...

Medlem

Inte ubrs rundorna
Var det enda man gjorde när man var causal innan tbc

Inaktiv

fixar men detta själv vid lvl 70? och hur lång kommer man och tjänar/får loots etc som lvl61?

Medlem

Nej, du fixar det inte själv vid 70

Inaktiv

är det värt att köra så långt man kan, lvl 61, för lootens skull?

Medlem

nej, allt som droppar i outland är bättre i princip. INGA raids pre TBC är värda att göra för loot, så enkelt är det. Man gör dem för att det är kul eller nåt i den stilen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
1
Skriv svar