Tips på bra PvE server!

Inaktiv
Tips på bra PvE server!

Hallå jag har en lev 53 Horde shaman. Ska flytta denna och Vill ha tips på en bra server med mycket folk och seriösa spelare! ( är trött på att vänta flera timmar på att köra en instans).

MVH

Inaktiv

Vilken lirar du på nu då?

Inaktiv

Kolla runt lite på realmforumen på www.wow-europe.com

Gen
Medlem

Shattered Hand = tonvis med svenskar dock en smula låg medelålder. Men det går att hitta bra folk att gruppa med (vet inte något om instances gruppande dock)

nj
Medlem
Skrivet av Gen:

Shattered Hand = tonvis med svenskar dock en smula låg medelålder. Men det går att hitta bra folk att gruppa med (vet inte något om instances gruppande dock)

Shattered Hand är väl dock PvP-server och inte PvE vad jag kan minnas från när jag spelade där

Inaktiv

aggramar är en bra server, mycke svenskar där osså finns endel svenska gillen osså

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Shattered Hand = tonvis med svenskar dock en smula låg medelålder. Men det går att hitta bra folk att gruppa med (vet inte något om instances gruppande dock)

Nämn en server med hög medelålder och jag bosätter mig där permament... Fan vad jag hade varit WoW-junkie om communityt hade varit lika bra som i t.ex EQ2. Vilken tur egentligen att det inte är så... jag hade varit så jäkla fast.

Inaktiv

Jag spelade på Aszune innan jag slutade spelade;
Då flyttade jag ifrån PvP:n serven The Maelstrom, det blev som en paff när man såg så mycket mognare spelare;
Om jag jämnför med The Maelstrom så kunde det vara spam i Trade channel med mera.
Men på Aszune var det betydligt mindre; där är folk mer seriösa enligt mig, sen att hitta grupp gick mycket fortare, sen beror det ju på om du är med i en guild eller inte, att söka en pug kan ju vara lite svårare.

1
Skriv svar