Inaktiv
Nybliven 70s!

nu har jag lyckats ta mej hit .. tog mej sex dygnsspeltid ... vet inte om det är bra el dåligt som casual-spelare?

i princip enbart questat, ej grindat, inte mkt instanser.

nåväl, kul o få flying mount iaf

frågan är nu vad man ska satsa på att göra .. ?

finns så otroligt mkt att göra ... jobba på yrken, fortsätta pvp'a, jobba på rep, kuta instanser .. fixa attunements (onödigt som casual?), köra klart alla quests .. är nästan klar i BEM så jag har netherestorm och shadowmoon valley kvar ..

eller ska jag börja levla mina alts .. bläe .. nej, ska utforska världen som 70's ett tag iaf

hur prioriterar ni? vad gjorde ni? obs .. ej hard core spelare.

Medlem

ojoj, du måste utforska alla lvl 70 instanser till att börja med... vissa är helt underbara sen är det riktigt gearupgrades för dig i dom oxå

Inaktiv

Och sen om du vill komma längre, börja grinda rep med Honor Hold, Lower City, Keepers Of Time osv. Du behöver vara Revered för att spela "Heroics".

Inaktiv

Okej, rep o instanser rekommenderar ni, tackar!

Har inte sett så många instanser så det kan bli lite sånt iaf.

Medlem

fixa karazhan atunment

karazhan är nya zg/aq20 dvs kan spelas casual

Medlem

Jag satsar på att röja alla quest i alla zoner, tänkte fixa det innan jag går på lvl 70 instanserna.
Ska levla min alchemy lite till oxå.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

du har nu varvat wow! grattis!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

nu ska du ge dig på alla lvl60 rogues!! >:@

Medlem

fixa ny gear! spelar du casual och inte pallar vara med i en guild där du raidar varje dag finns det dungeonsetten

Gen
Medlem

Som nån tidigare sagt...skaffa alla Heroic nycklar.
Gå sen med i ett guild som raidar Kharazhan, Gruul med mera.
Progressar dom inte tillräckligt så gör en X-Realm appl till ett guild som raidar Serpentshire samt Tempest Keep och lite annat

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Som nån tidigare sagt...skaffa alla Heroic nycklar.
Gå sen med i ett guild som raidar Kharazhan, Gruul med mera.
Progressar dom inte tillräckligt så gör en X-Realm appl till ett guild som raidar Serpentshire samt Tempest Keep och lite annat

vi spelar i samma guild

dock har jag inga ambitioner att bli en raidare ... var med några gånger i zg o mc när det begav sig men det var inte så många ggr.

är som sagt en casual som mest vill lattja men ändå få ut det maximala av spelet på min nivå.

Medlem

om du inte vill raida hela tiden och ändå vill ha lite utmaning så är det ju heroic som gäller... försök hitta ett gäng eller kanske en hel guild som satsar på att köra heroics istället.

1
Skriv svar