Feud, Xavius Horde Rekryterar!

Medlem
Feud, Xavius Horde Rekryterar!

Tjena, xhosa här. En del känner igen mig från irc , andra inte. Hur som helst. Jag har plitat ned ett litet rekryterings schema ( dock på engelska) och tänkte även söka här med ljud och lyckta efter personer som vill spela med oss.

Feud is a swedish guild with players from the age of 18 to 28 with different experiense in raiding.
We are now recruting swedish talking players that is attuned to karazhan and have bean in there at least a few times.

We have just done 2x raids and downed huntsman booth times and moroes / maiden one time eachother. To do further progress we feel that we need more memebers and become more active.

Mostly we need ranged dps of the classes Warlocks and Hunters. But we aim to be so active we can have two karazhan teams so in fact we rec. the most classes.

If your interested please make sure you can handle these requirements
-be able to raidatleast 2-4 times a week from 18-22.00 CET
-be at least 17/18 years old.
-be able to take critisism
-be ready to wipe in the name of progress
-have ventrilo installed. We know not everyone have a mic but that is realy good if you have.
-be fluent in swedish
-be attuned to karazhan
-have gear from the 5man instances and try to imporve your gear as much as you can all the time.
-be mature, no caps lock or drama in any way
-know your class and your part in raids. And have a PVE Specc.
-Take it for what it is, a game. We are a guild that is realy friendly and try to have fun, but now we want to make some progress aswell.

We have a website, http://www.feud.se , forums, dkp signups etc + ventrilo servers running.

So, feel free to write a app. on our forums or whisper me, Gear or Gemna / Gemnar ingame for more information.

Mvh Mr Hamster

Sådär. Kontakt mig här på sidan , skriv i tråden eller besök våran hemsida ( Nikke där ). Ser gärna att kanske ett helt mindre guild är sugna på att komma och spela med oss, vem vet vi är öppna för många förslag

Cheeeeesy

Medlem

Om nu är ett svenkt gille varför är det då på engelska?

Medlem
Skrivet av Mitso!:

Om nu är ett svenkt gille varför är det då på engelska?

för att jag även postat på officiella realm forumet och orkade inte översätta

Inaktiv
Inaktiv

Eh man får prata vilket språk man vill ingame sist jag undersökte så varför inte i forumet?.

1
Skriv svar