Inaktiv
Shaman problem!

Hallå jag har en lev 46 shaman, jag har lagt talents= för att jag vill kunna heala relativt ok så har jag spenderat 15 p på resto sedan resterande på enh...

Mina frågor är två:

Är dual vield bra? ska man satsa på det eller ska man köra två hands yxa (vilket jag gör nu).

Vad ska man satsa mest på styrka eller agillity?

Och en sista: finns det någon sajt som ger tips på hur man ska spela sin shaman?

Mvh

Inaktiv

http://forums.wow-europe.com/board.html;jsessionid=3A3A67E153...

Från Classforums på Wow-europe.com

It's all there, kolla framförallt på "A Beginners Guide to Shamans".

Hade jag varit du, så hade jag speccat om för att göra så mycket damage som möjligt, heala kan du göra hyffsat ändå på den leveln.

P.S Fick inte länken att funka, bör la dock funka att klistra in i browsern.


signatur

Bob Saget is Satan!

Medlem

Det beror ju mycket på hur du spelar.
Jag hade kört allt på enhancement för att lira upp till 70, sen gått över till en del restoration.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Hade jag varit dig så hade jag speccat ench hela vägen för att kunna få ut mest dmg och kunna levla snabbare. Inte lönt att korsa en massa specc för man bara förlorar det i längden sålänge man inte spelar som en rogue. Sen ska du ha en bra balans mellan Stamina, Strength, Intellect och agility, allt blir ju ändå viktigt i mängden sen.
Duel Wield eller 2 handed kvittar ju egentligen, i Duel Wield slåss du snabbarre och får lite mer dps bara, och i 2 handed så får du liter mer dmg typ, själv så föredrar jag att spela med Duel Wield, kan vara ganska trevligt om man har samlat på sig en del agilty occ därmed crittar lite oftare i fighterna Aja hoppas att detta hjälpte lite iaf


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Gå fullt ut med Enhancement.

Själv själv Enhancement shaman och tycker det funkar bäst med att sattsa på agility och strenght samt Dual wield. Visst går det att köra two handed, men jag tycker man sällan procar med WF.

Fast då du gör det så blir det nästan en one hit wonder på en liten clothy

Inaktiv

enhancement till 70 är att rekomendera... lättast gear att får tag på och lättast och döda mobs med dual wiel äger

Medlem

LitroXx: varför svara i en 1 år gammal tråd?


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av cammo:

LitroXx: varför svara i en 1 år gammal tråd?

Bra fråga Roligar om vi startar nya trådar istället.

1
Skriv svar