Paladin Holy eller Retri?

Inaktiv
Paladin Holy eller Retri?

Hej, jo det är så att jag levla min paladin till 60 nu för att sedan ta mig vidare till outlands. Jag undrar hur bra det skulle gå för mig att levla om jag går från Retri Spec till Holy eftersom jag måste dricka för att få ny mana efter så gott som varje mob. Jag föredrar även spellsen man har som holy plus sin större mana kapacitet. hmm.. aja hopaps ni kan hjälpa.

Medlem

Mmm har sett ganska många svära vid nåt typ sånthär http://www.wowhead.com/?talent=qZtGzhMh0xZeb0t Inte helt säker på varenda talenpoint men att man tar Reckoning och Seal of Command, sen pullar man 2-3 mobs på sig och bör sen göra ganska rejält med skada pga att du ofta gör dubbel attacker.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

bra tips wardancer , men efter 55+ så e de där inte värt de , iallafall vad mina 2 polare berättat om sin lvling period , då har mobsen på tok för mycket hp för att de ska vara värt de.

Holy och instanca upp alt. duoa upp med någon e nog de bästa sätt tror jag , healer e alltid uppskattade

Medlem

Jag kirrade spelldmggear från första questsen plus ramparts/bf, allt i hellfire, tills jag fick ca 300, då speccade jag holy och körde det till 70, funkade skitbra ;o

edit: 61-70 blev holyspec, då

1
Skriv svar