Vill ha tillbaka min lvl60 Druid!

Inaktiv
Vill ha tillbaka min lvl60 Druid!

Jag vet att man kan få tillbaka den.. men hur
skall jag gå tillväga. Jag deletade den för
att jag var så lejj på WoW för ett tag sedan (½år sedan)

Jag blir bara glad om jag kan få tillbaka Min Tauren Druid på lvl60, items kan jag fixxa själv igen.

Tacksam för svar!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Tja... en kusin till mig lyckades få tillbaka en 34 hunter genom att prata med en GM. Vet inte om det bara var flyt, vet ej hur lång tid det var efter han deletade den. De kanske sparar infon om din char under en viss tid efter ifall den har tagits bort av misstag. Men det är väll bara mejla supporten eller prata med en GM om hjälp.

Medlem

Jag skrev en ticket till GM vilka karaktärer jag ville ha tillbaka, server, namn och level, sen logga jag ut, sen när jag logga in nästa gång så fanns de där.

Medlem

Ta kontakt med en GM, säg till han namn osv, oftast vill de ha datum osv när du tog bort den om du kommer ihåg.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag skrev nåt sånt här.

Namn: Terunds
Class: Druid
Level: 60
Server: Trollbane

Samnt vaför ja ville ha tillbaks den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Man tackar för era svar
Tacksamt!

Ska prova med det nu.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Sen kan man ju alltid fråga sig varför man tar bort en karaktär från första början. Bättre att när man slutar spela bara sluta spela. Finns alltid risk för återfall

Inaktiv

kanske det han var rädd för


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

kanske det han var rädd för

Och hur bra fungerade borttagningen av gubben då om han nu gör allt för att få tillbaka den?


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

1
Skriv svar