Köpa WoW Över Internet..?

Inaktiv
Köpa WoW Över Internet..?

Tjena alla på FZ!

Jo, det är så att jag undrar om det går att köpa wow över internet.. Med det menar jag inte att dom skickar hem själva boxen till mig, utan ger mig bara key och nedladdningslänk.

Mitt förra account vart hackat (*gråt*) på något ovanligt sett, och Blizzard kunde inte skaffa tillbaka det till mig (-.-). Så jag hade tänkt köpa ett nytt, men orkar inte åka till spelaffären som ligger 1 mil ifrån mig (Ungefär)..

Så, jag undrar då om det går att köpa World Of Warcraft över nätet.

Hare bra!

Medlem

Vet inte om det går, men nåt som jag däremot vet fungerar är att beställa via tex www.webhallen.com


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

Aja, får checka Webhallen da.. Tack för tipset

Medlem

Bara skapa ett konto på wow-europe.com så ska det gå fin fint. Köpte TBC på det sättet och tankade hem det via en torrent på annat *host* håll, då blizzards egna alltid går ruggigt segt för mig.

Edit: Kanske bara gäller TBC då


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Tyvärr så gäller det bara tbc

Testpilot

Ja de finns företag som säljer nycklar endast via nätet

De hade tom nedladdning men det ställde till det lite för en polare eftersom det var en betaklient han fick hem och efter några patchar in i BC så tyckte blizzard att de skulle stänga av dem som råkat få den builden av spelet POFF så var han tvungen att få orginal installen av WOW + BC av mig istället.

Lite oflyt , men jag e säker på att det är fixat nu

Inaktiv

Länken "buy TBC key online" på Blizzards hemsida är trasig för tillfället.

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=285170347&si...

Medlem

Jag köpte min TBC key online efter att jag återigen gått i trial-fällan. Det fungerade klockrent. Dock blir jag besviken på att de tar ut samma pris för en onlinenyckel som för att köpa spelet i butik. De måste ju spara hur mycket pengar som helst eftersom de slipper mellanhänder, trycka skivor och frakta genom hela världen.

Tycker inte om snikna företag

Inaktiv

Aja, tog tåget till centrum och köpte spelen istället.

Tack för all hjälp!

Inaktiv

Både WoW och TBC finns att ladda hem från WOW EU hemsidan. Jag gjorde det igår. Det är full klient på ca 3Gb version 2.0.0 tror jag det var.. Sök på download bara i sökfältet så kommer man till nedladdningen. Måste ha ett konto skapat först och det man laddar hem är en torrent klient. Därefter sköts nedladdningen av spelet via torrents men det går fort som fasen. Iaf för mig igårkväll.

1
Skriv svar