Kan inte komma förbi lvl 60

Inaktiv
Kan inte komma förbi lvl 60

Kompis till mig fick mig att börja spela wow igen efter ett break sen i Oktober föra året och för att jag skulle kunna testa lite innan jag bestämde mig för att skaffa det till 100% så gav han mig en 10 dars trial att testa på.
Spelade på hans dator och bestämde mig för att nästa dag köpa spelet.
Sagt och gjort för jag det, går hem för att installera det och under installationen kommer det upp en ruta där det står att jag ska uppgradera till BC account med en key som jag fick med och det gör jag men då står det att mitt account redan är ett BC account.
Okej det stämmer väl då tänker jag och gör klar installationen och börjar spela.
Men nu kom problemet, idag då jag spelade tänkte jag bli lvl 61 men kom bara till så att det fattades 1 xp för mig och kan inte ta mig förbi det alls fast jag dödade runt 10 mobs (lvl 60 ofc).
Så jag testade att upgradera mitt account via hemsidan och det gick helt utmärkt men mitt spel vill inte låt mig passera lvl 60 vilket är mycket störande.
Så ska jag nu vänta tills den där trialen har gått ut om 10 dar (kan tydligen fortfarande uppgradera mitt account på hemsidan) eller installera om BC och prova igen?
Tänkte fråga här innan man sätter sig och skriver till blizzard.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Är nog bäst att helt enkelt antingen ta kontakt med GM's i spelet eller ringa blizzard.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Låter som en ovanlig bug.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har du installerat BC då?


signatur
Inaktiv
Skrivet av cammo:

Har du installerat BC då?

Ja det har jag gjort, köpte spelet som sagt.
Ska be min kompis logga in och prova att lvla innan jag installerar om BC och se om det blir bättre då, sen så blir det till att kontakta Blizzard om inget blir bättre.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Har du levlat till lvl 60 på ett 10 day trial account?


signatur
Inaktiv

Började på lvl 60 med mitt gamla account, sen så fixade min kompis så jag fick 10 dar trial på BC.
Men som jg också sa, så har jag uppgraderat via hemsidan till BC med hjälp av nyckeln jag fick med då jag köpte spelet.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Du måste gå in till Outland för att komma över level 60, jag antar att du gjort det?

Medlem

Kan säga att Dyppe har rätt. Du måste ner till Blasted Lands och gå igenom the Dark Portal först. Sen är det fritt fram.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Nu är ju problemet att han gjort quester i HFP och dödar mobs där utan att få den sista poängen exp som behövs. Löser sig förhoppningsvis när trial går ut...?

Jag är kompisen btw. <3

Inaktiv

som sagt, kontakta blizz eller en GM så kan dom kanske fixa det.

Inaktiv

antar att du snackat med en GM innan du postat här..? (:


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Valde att undvika att kontakta blizzrad och skulle se om det var något enkelt problem som kanske kunde lösas utan blizzards hjälp.
Men som sagt så får jag väl helt enklet kontakta en GM i spelet och höra om det är för att trialen fortfarande gäller eller om det är något annat problem.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem
Citat:

While you can complete expansion quests and even pick up some powerful new items, any characters you play during the trial can only advance up to one experience point below level 61

Under trial tiden kan du inte komma närmare än 1 xp från lvl 61

Inaktiv
Skrivet av SoRight:

Under trial tiden kan du inte komma närmare än 1 xp från lvl 61

Även fast du har uppgraderat med din köpta key... När trial tiden går ut kan du börja levla. Så är det iaf med vanliga trial konton.

Inaktiv
Skrivet av repet:
Skrivet av SoRight:

Under trial tiden kan du inte komma närmare än 1 xp från lvl 61

Även fast du har uppgraderat med din köpta key... När trial tiden går ut kan du börja levla. Så är det iaf med vanliga trial konton.

Dok sa dom på officella forumet att ibland har det blivit fel vid just det tillfället och man har varit tvungen att be en gm ta bort trialen.
Aja, får helt enkelt se nu till veckan hur det går.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

1
Skriv svar