Förslag på events

Inaktiv
Förslag på events

Skulle vilja veta vad folk har för ideér på olika events man kan göra i en uild förutom raids och dungeon runs.

typ som en fiske tur i elwyn som står i den anndra tråden, kanske en fylle fest på the twin colossal (medtag egen sprit) eller en mount race på Mirage raceway...

kom med förslag, hur dumma, sjuka eller knäppa dom kan låte, allt för att liva upp guilden

Medlem

Jag är inte med i guilden men jag bidrar ändå med ett par (som jag tycker) är kul förslag:
1) Nakenrace. Man tar av allt för att få bort stats, får inte använda mount eller hastighetsökande buffar/spells etc. Bestäm en sträcka - ju längre sträcka och ju farligare områden desto bättre!
2) Fistfightladder - alltid lika kul med en guild-fighting night. Skapa lvl1 chars av samma ras/startområde och ta anmälningsavgift - the winner takes it all!
3) Raida XR. Det går aldrig att underskatta en XR raid - gör man det efter inmundigande av (ingame förståss) starka brygder blir det hysteriskt kul!
4) Skönhetstävlingar! Bestäm ett datum en bit fram i tiden så alla hinner skaffa nya kläder och välj sedan en plats där man syns. Extra effekt ger det förståss om man har kvar rosor eller sådana ljuskäglor från alla hjärtans dag... Det finns massor med sjyssta klänningar och andra kläder runt om i wow-världen!

Kanske lite corny, men det blir aldrig roligare än vad man gör det...

Medlem

Spela in filmer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Själv är man ju bara en noob, men kanske simrace i wetlands? Wetlands=NOD (Noobs Only Die)


signatur

You can run, but not Hide; the Hunter still see you.....

1
Skriv svar