Antikvitet
Fiskedags?

Freekill föreslog att vi väljer en tid, träffas i Elwynn Forest och fiskar. Det må låta konstigt, men ändå lite kul.

Vad tycker ni?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

det är låter lite skrämmande tycker jag faktiskt.

per: hej örjan skall vi dra och fiska!
örjan: javisst, när?
per: ikväll, klockan 9 kanske.

senare; örjan står vid en sjö och väntar på per men per dyker inte upp så örjan går hem igen. sedan ringer örjan per.

örjan: varför kom du inte?
per: aha, assåh jag mena i wow.

en lätt överdrift


signatur

Bengebolle

Antikvitet

Men samtidigt kan det ju bli rätt gemytligt, om man samlas ett 20-tal vid någon sjö, fiskar lite, och sen drar ut för att spöa på någon stackare. Sådär som det är i våldsspel!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

syftet med det är att få en gemenskap och en anledning att vara i guilden då det inte händer så mycket så det fins en anledning att hänga i guilden.

vi gjorde detta i min gammla guild och det blev en jävla bra gemenskap, så fort vi sluta med det för att guild mastern inte hadde tid så börja folk sticka...

som teambuilding på ett företag.

det är jag som spelar freekill föresten

Medlem
Skrivet av John:

Men samtidigt kan det ju bli rätt gemytligt, om man samlas ett 20-tal vid någon sjö, fiskar lite, och sen drar ut för att spöa på någon stackare. Sådär som det är i våldsspel!

jadå, det kan vara rätt kul bara man inte ägnar sitt liv åt wow och blandar ihop wow med verkligheten (inte helt men du fattar)


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Där finns fiske tävlingar på söndagar om det skulle va nått ? (Btw ja har startat en human paladin som heter combalex på servern)

Medlem

30 gnomes som tar en high level med fiskespön låter annars som skoj

Medlem

Precis såna saker som gör en guild värd att spela i tycker jag.. Blev det av? ;P

1
Skriv svar