FZ gör reklam för power lvling m,m för pengar

Inaktiv
FZ gör reklam för power lvling m,m för pengar

Nu vet jag inte hur ni ser på att man betalar för att köpa wow guld och låta någon annan lvla upp ens chars men jag tycker (fast jag inte spelar längre) att det är totalt oseriöst att hålla på så.
Och sen att en sån bra och stor sight som Fz beblandar sig med sånt...man tappar verkligen en del respekt nu för Fz.

Och för er som inte sett bilden så kommer bildbevis här.
http://img174.imagevenue.com/img.php?image=28100_FZ_reklam_12...
Och visst nu kanske inte dom kan rå för att just den annonsen kom upp men ändå.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

lite ironiskt...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Fasen så lågt. Passar sig inte på nätets bästa spelsajt :/

Antikvitet

Ska agera mot det här omedelbart. Google Ads är ett experiment vi kör för att se vad det ger. Självklart ska vi inte ha den här typen av reklam.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Så farligt var det väl inte. Jag tar då inte illa upp eller blir irriterad på något sätt.
Kan iofs förstå att det kan anses lite oseriöst att en seriös sida som FZ har en sån annons.


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

jebuz..
bli värsta "upprörd", det är ju uppenbart att det är reklam fz inte själva valt


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

google ads är djävulens verktyg!


signatur

Meep!

Inaktiv

håller med fullständigt Phobo : )


signatur

Alla är vi beroende.

Medlem

när jag lirade Tibia hände det samma sak på fansiten TibiaNews, dom hade googleads och det var alltid massor med reklam för sidor där man kunde köpa eq OSV

det fick samma reaktioner där som det verkar fått här

Medlem

Sånt här händer ibland antar jag, är nog svårt att helt undvika


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av prikk:

jebuz..
bli värsta "upprörd", det är ju uppenbart att det är reklam fz inte själva valt

Men det är väl glädjande att medlemmarna här på FZ visar sådant starkt intresse och engagemang för siten- även annonserna?!

Jag minns fortfarande upprördheten över den där #!!&!!##¤#" reklamen för vissa mobiltjänster som kacklade som en kyckling varje gång man rörde musen över den eller vad det var.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Inaktiv

den kunde dom väl inte göra något åt heller?
inte heller skiten som la sig OVANPÅ nyheterna..
fick stå ut med det tills idioterna som gjort reklamen insåg att dom var mindre värda


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

fz har ju agerat nu och förhoppningsvis så slipper vi dessa typer av annonser.

Överlever annonser så länge inte cheat annonser visas.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Gen
Medlem

T.o.m. Nihilum dras med Google WoW gold ads :<

Bra att FZ agerade :>

Medlem

Tror personligen Nihilum skiter i vad som står på deras adds.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Plus att jag VET att många i Nihilum köper guld, de har ingen policy emot det (om inget ändats nyligen). Gold to the people! ^___^

Gen
Medlem

Ligger något i det du säger Dyppe Såvida inte hela Nihilum är arbetslösa och kan vara inloggade 12-01 varje dag så måste dom ju få tag på pengar till allt pottande/flaskande på något sätt.

Medlem

Eftersom att de raidar 17.00-00.00 varje dag, och ibland ända fram tills 05.00, och dessutom kräver att folk ska farma pots och andra consumables mycket för att alltid ha för alla raids, så gissar jag på att de flesta faktiskt inte har några jobb.

Kan ha fel dock, såklart.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv
Skrivet av Hukkie:

Eftersom att de raidar 17.00-00.00 varje dag, och ibland ända fram tills 05.00, och dessutom kräver att folk ska farma pots och andra consumables mycket för att alltid ha för alla raids, så gissar jag på att de flesta faktiskt inte har några jobb.

Kan ha fel dock, såklart.

Antagligen är de flesta arbetslösa eller möjligtvis studenter (på en utbildning med låg nivå i förhållande till personens kapacitet).

17:00-00:00 går att klara fast man pluggar något hyfsat svårt eller jobbar men om man även ska ha tid att farma måste man antagligen vara arbetslös.

Dom kanske tar med folk på raids och säljer items, det kan man få in mycket pengar på.

Inaktiv

Bra att ni säger till. Hatar power lvling och dylikt, då har man ju inte gjort sin gubbe utan betalat andra för att göra den GRRR


signatur

Everything is black...... but more black is comming!AMD ATHLON 64 X2 5200+ AM2 4gb minne 8800gts

Medlem
Inaktiv

Varför bryr man sig om lite reklam. Vad har du en lvl 70 och några blå saker och kanske några g som du jobbat för? När du är guild master över en end game guild och vet vad guild bank är förnågot kom tillbaka med samma emo mot lite guld reklam. På 15 min är 2k guld borta på pots. Sen om du är tank är 200guld borta på 10 wipes. Så sluta vara så jäv""" hel"""" emo när det handlar om lite reklam. Farmar du 5k guld varje månad för att köpa pots och betala repair då förstår jag men annars nej du.

1
Skriv svar