Inaktiv
Quel'Serrar

är de någon här som har någon info om Quel'Serrar turning legendery vid lvl 70 efter lite quest o sånt?

var en kompis i guilden som pratade om de och eftersom jag har svärdet så vore de ju kul o veta hehe

Medlem

Nån sån quest finns inte ännu.


signatur
Medlem
Skrivet av tritium:

är de någon här som har någon info om Quel'Serrar turning legendery vid lvl 70 efter lite quest o sånt?

var en kompis i guilden som pratade om de och eftersom jag har svärdet så vore de ju kul o veta hehe

Nej, det är bara ett falskt rykte som startats av någon som var ute efter att sälja Foror's Compendium of Dragon Slaying.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Kommer aldrig att hända. Inte ens den legendariska ashbringer kommer att kunna "transmutas" till legendary genom en quest så ett så obetydligt svärd som Quel'Serrar har inte en chans!


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Inaktiv

va tråkigt, jag som köpte boken ifrån guild banken nyligen*skrattar* betalade iofs inte mer än 1g för den men endå

Medlem

Quel'Serrar ser ju tuff ut, men på ah ligger dom på 150g det är för mycket för att ha den som endast "se cool ut" pryl.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det kommer nog någon legendarisk vapen i black temple skulle jag tro. Jag skulle vilja se legendarisk armor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

men de här svärdet går de fortfarande och tanka med de vid lvl 70? eller är de föråldrat?

eftersom jag alltid har älskat svärdet sedan jag såg de första gången så kan de ju vara trevligt o ha och kolla på om inte annat hehe

Medlem

det finns säkert något bättre svärd att tanka med på lvl 70, det måste det finnas ^^

Inaktiv

det är vääldigt föråldrat. finns många bättre.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Quel är inte ett vettigt tankvapen vid level 70, låg dmg och bonusarna var inte precis häftigast innan TBC, nu är de rent av obetydliga.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Man får ett tank svärd när man questar i Nagrand, där snackar vi bra saker. Det använder jag nu :).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Nelzon:

Kommer aldrig att hända. Inte ens den legendariska ashbringer kommer att kunna "transmutas" till legendary genom en quest så ett så obetydligt svärd som Quel'Serrar har inte en chans!

Vill hellre se en tank med Quel än Ashbringer måste jag nog säga. Sköld hjälper som en hel del i min åsikt. ^^

Medlem
Skrivet av b0ne:

Man får ett tank svärd när man questar i Nagrand, där snackar vi bra saker. Det använder jag nu :).

Minns inte namnet på det, så skriv gärna så man kan kolla


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Kolla på questen för Durn the Hungerer, den har 2 pre-reqs, som är enkla solo quests. http://www.wowhead.com/?quest=9938 <- Rewards och quest.

http://www.wowhead.com/?item=31071 <- ett av de bästa tank vapnena före raids och epics. Från en ganska lång quest serie i Shadowmoon.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ah, jag kör med den undre just nu, tills King's Defender i karazhan droppar.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av b0ne:

Quel'Serrar ser ju tuff ut, men på ah ligger dom på 150g det är för mycket för att ha den som endast "se cool ut" pryl.

Om du tycker att 150g är mycket så borde du nog kolla din plånbok... 150g fixar man på några timmar.


signatur
Medlem

Mjo även som protwarrior (Kan verkligen inte farma effektivt) så är 150g rätt lite.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

några timmar är iofs beroende på eller hur?

kan vara 2timmar det kan vara en dag imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av b0ne:

Quel'Serrar ser ju tuff ut, men på ah ligger dom på 150g det är för mycket för att ha den som endast "se cool ut" pryl.

Om du tycker att 150g är mycket så borde du nog kolla din plånbok... 150g fixar man på några timmar.

Minns innan TBC kom så kostade den där boken för det svärdet runt 1500g om det nu stoppade.
Iaf på Kor´gal.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Har sett boken innan TBC för allt mellan 800 och 2500g, numer kostar den nicht, och att man kan 5manna Onyxia med ett randomteam vettiga spelare gör ju inte saken svårare.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar