Inaktiv
Tauren...

jag vill ha en tauren men kan inte bestämma vad den ska vara är typ hunter bra eller ska man va warr jag vill ha en på normal coh en på pvp hur ska jag välja?

Medlem

allduridsrcows

Inaktiv

Hej.
Du låter som en psykopat.
Tagga ner.
Hej då!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Den här killen fick också en del svar - kanske kan Du hitta något här: http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=12236

Testpilot

Tycker fortfarande att Tauren warrior ser tuffa ut.

Inaktiv

tauren warriors är de enda man kan spela om man ska vara tauren;) stor fet kossa med nice sköld o svärd så står man längst fram o tar all stryk kan inte bli mycke roligare:D

Medlem
Skrivet av tritium:

tauren warriors är de enda man kan spela om man ska vara tauren;) stor fet kossa med nice sköld o svärd så står man längst fram o tar all stryk kan inte bli mycke roligare:D

jo, gnome warrior finns inget roligare än att tanka stora drakar när man är pytteliten

Inaktiv
Skrivet av Askamaia:
Skrivet av tritium:

tauren warriors är de enda man kan spela om man ska vara tauren;) stor fet kossa med nice sköld o svärd så står man längst fram o tar all stryk kan inte bli mycke roligare:D

jo, gnome warrior finns inget roligare än att tanka stora drakar när man är pytteliten

nja är inte så mycket för allys:P fast jag måste hålla med om att de ser kul ut när man ser på film en liten gnome sak står längst fram o tankar.....de enda man funderar på är hur långt bak dom som spelar måste ha kameran för o se nått över huvudtaget

Medlem
Skrivet av Askamaia:
Skrivet av tritium:

tauren warriors är de enda man kan spela om man ska vara tauren;) stor fet kossa med nice sköld o svärd så står man längst fram o tar all stryk kan inte bli mycke roligare:D

jo, gnome warrior finns inget roligare än att tanka stora drakar när man är pytteliten

Agreed.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

finns inget charmigare när en söt female gnome warrior med pippi långstrump frilla kötta kossor och Uds..


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Synd att tauren inte kan vara rogues
Skulle vara kul att sen en stealthad tauren rogue komma och smyga


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem
Skrivet av tritium:
Skrivet av Askamaia:
Skrivet av tritium:

tauren warriors är de enda man kan spela om man ska vara tauren;) stor fet kossa med nice sköld o svärd så står man längst fram o tar all stryk kan inte bli mycke roligare:D

jo, gnome warrior finns inget roligare än att tanka stora drakar när man är pytteliten

nja är inte så mycket för allys:P fast jag måste hålla med om att de ser kul ut när man ser på film en liten gnome sak står längst fram o tankar.....de enda man funderar på är hur långt bak dom som spelar måste ha kameran för o se nått över huvudtaget

om vi säger så här, när jag tankar ser jag inte ett skit... kollar bara på bars och hpmätare (kör gnome warrior )

Medlem
Skrivet av schassen:

Synd att tauren inte kan vara rogues
Skulle vara kul att sen en stealthad tauren rogue komma och smyga

Tycker det räcker med smygande hulken jag.


signatur
Inaktiv
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av schassen:

Synd att tauren inte kan vara rogues
Skulle vara kul att sen en stealthad tauren rogue komma och smyga

Tycker det räcker med smygande hulken jag.

Tauren rogue skulle ju vara sjukt bra

Medlem

jag hatar taurens i BG... om jag jagar någon som är påväg att dö och den springer mot sina vänner kollar jag alltid vad dom är för lvl, sen när jag ska retargeta han som jag tänkte döda har det alltid kommit en kossa så stor att den täcker solen så att jag inte kan se min main target längre!

lite samma sak stör mig i instanser när jag hamnar bakom NEs som dvärg är det svårt att se över dom ibland

Medlem
Skrivet av sirdavva:

jag hatar taurens i BG... om jag jagar någon som är påväg att dö och den springer mot sina vänner kollar jag alltid vad dom är för lvl, sen när jag ska retargeta han som jag tänkte döda har det alltid kommit en kossa så stor att den täcker solen så att jag inte kan se min main target längre!

lite samma sak stör mig i instanser när jag hamnar bakom NEs som dvärg är det svårt att se över dom ibland

Ser man inte målet använder man Tab, växlar mellan motståndarna, funkar bra. Är det för långt bort kör man en snabb /target och lägger in de första 3 bokstäverna i namnet på killen.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv
Medlem
Skrivet av sirdavva:

jag hatar taurens i BG... om jag jagar någon som är påväg att dö och den springer mot sina vänner kollar jag alltid vad dom är för lvl, sen när jag ska retargeta han som jag tänkte döda har det alltid kommit en kossa så stor att den täcker solen så att jag inte kan se min main target längre!

lite samma sak stör mig i instanser när jag hamnar bakom NEs som dvärg är det svårt att se över dom ibland

Testa mouseover istället för att targeta dem andra då.


signatur
Medlem

hehe, så långt hade jag inte tänkt

Jee
Medlem
Skrivet av shaolin.sthlm:

Tauren Rogue

Det enda rätta!

Fake!!!!1 Man ser ju att det är ett troll igentligen!


signatur

Eller inte?

Medlem

Skulle fortfarande vara grymt häftigt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar