hemladdning trial

Inaktiv
hemladdning trial

måste man ladda ner alla patchar för att kunna spela elr kan man typ logga in å spela på wow-europe? våran internet uppkoppling (mobil bredband) laddar väldigt trögt det tog 27 tim att ladda ner första patchen.

Medlem

Du måste tanka alla patchar.


signatur
Inaktiv

thnx but sad
men hur många patcar e det då?
kunde man logga in på wow-europe? (jag hörde en annan som gjort det)

Inaktiv

hur är det med vanliga WoW måste man ladda ner en massa patchar från nätet elr finns det på skiva?

Medlem

Om du köper WoW + Expansion och installerar dem så behöver du inte ladda ner så jätte många patchar, men det några blir det, det kommer du inte undan tuvär.

Medlem

Du kan ladda hem patcharna via blizzards egen download eller här på FZ vilket är bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blizzdownloadern är idiotiskt trög ibland, FZ är det enda som behövs


signatur

Videomupp

Inaktiv

WildThing hur laddar man ner från fz?

Medlem

Se vilken patch du har, och leta sen i filarkivet efter rätt


signatur

Videomupp

Inaktiv

WildThing hur laddar man ner från fz?

Inaktiv

jag har bara en nedladdad som var 456 mb.

jag testade men liksom men jag kan inte hitta den.

men asså när jag loggar in kommer update loading å när den e klar så står det restart på knappen under.

å trycker man där så börjar den ladda men då laddar jag från blizzardva?

Medlem

Jo, den är oftast trög som satan, men om du får ner det smidigt därifrån, then by all means fixa den via autodownloadern


signatur

Videomupp

Inaktiv

nästa om man laddar från blizzard e 697 mb å den heter typ WoW-1.12.x-to-2.o.1-enGB-patch

ska man då leta efter den fil som heter så ska man altså leta efter WoW-1.12 ibörjan?

Medlem

Om den går trögt att tanka från blizz, ja


signatur

Videomupp

Medlem

kolla i filarkivet, bör finnas där under world of warcraft/patchar
Har 100mbit med tar typ 1-2 timmar att tanka en 200 megs patch från blizzard, går sjuuuuukt mycket snabbare att tanka patchar från fz/annan patch sida

Inaktiv
Skrivet av mardle:

kolla i filarkivet, bör finnas där under world of warcraft/patchar
Har 100mbit med tar typ 1-2 timmar att tanka en 200 megs patch från blizzard, går sjuuuuukt mycket snabbare att tanka patchar från fz/annan patch sida

håller med, om man ska ladda ner pacher samma dag som det släpps får man vänta i timmar eller i värsta fall inte få ner den alls

Inaktiv
1
Skriv svar