1 månad gratis vid köp at wow?

Inaktiv
1 månad gratis vid köp at wow?

Hej!
Jag undrar om det är så att man får en månad gratis speltid när man köper spelet i en vanlig affär?
Eller hur ligger det till, måste jag köpa ett gamecard samtidigt som jag köper spelet för att kunna spela?

Tacksam för svar.:)

Skägg.
10 Chambers

Japp, du ska få 30 dagars gratis speltid vid köpet.


signatur
Medlem

Jag rekommenderar att du även raggar upp en så kallad trial-key och kör först på den, då får du ytterligare två veckor. Den används innan du använder en vanlig.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Dock måste du ha antingen gamercard eller kreditkort för att få använda dina 30 gratisdagar då det krävs vid konto registrering.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Alttså har jag ingen nytta av av de 30 gratisdagarna om jag inte registrerar med kreditkort?
Så i så fall måste jag köpa spelet över internet med kredit eller köpa ett gamecard på 2 månader samtidig för att få 1 månad gratis?

Medlem

För att kunna börja spela måste du aktivera ditt konto vilket görs via ett gamecard eller ett kreditkort. Efter aktivering börjar den dra från dina 30 dagar som du fick vid köpet och när dessa dagar är förbrukade belastar den antingen ditt kreditkort med vald betalning eller så börjar den att använda de 60 dagar som gamecardet innehåller (beroende på vad du har för payment pending).


signatur
Inaktiv

Korkat men sant. Fattar inte varför blizzard inte gör så man kan aktivera kontot utan nått kreditkort lr gamecard, är så löjligt onödigt.
Tyvär har dom en bra spelide men riktigt sunkiga utvecklare och underhållare. Spelet hade gått under första veckan om det inte hade vart Warcraft.
Och det värsta av allt är att perioder då spelet är ospelbart pga höga fördröjningar, omstarter och buggar så får man inget tillbaks. Kommer ihåg en period då det i princip var helt ospelbart i veckor och man fick en fjuttig dag som plåster på såren.
Och när dom släpper stora patchar med nya grejer är dom aldrig, aldrig beredd. Som tex nya honor systemet, tog några veckor innan det var spelbart hela tiden. Hade dom inte förutsett att många skulle köra bg:s då bör dom se över hur hög deras IQ är. Och det är inte direkt så dom inte har råd att fixa lite extra hårdvara för att palla med lite högtryck då och då.

Inaktiv

(:

det är lite mer stabiliserat nowadays dock..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

(:

det är lite mer stabiliserat nowadays dock..

Nya honor systemet är inte så länge sen dom la till och då var det rätt katastrofalt tycker jag. Tog veckor innan det var helst spelbart igen. Första dagarna gick det inte spela, om man kom in hade man flera sekunders fördröjning. Var iofs bara bg:s som vart påverkade mest men vissa ägnar stor del av sin tid där och jag själv var i en väldigt aktiv pvp guild då. Sen var inte lanseringen av TBC smärtfri heller direkt. Men av dom försväntingar man hade på blizzard (vilket är rätt låga, trodde inte det skulle vara spelbart överhuvudtaget i outlands första veckan) så funka den "bra".

Det som är ledsamt att dom aldrig lär sig. Alltid samma visa.

Synd dom trycker in så mycket skit i avtalet så dom kan göra i princip vad dom vill och ha servrarna avstängd hela tiden om dom så vela.

Det är synd att det är dom som har Warcraft storyn.

Medlem

Vissa saker är inte teknisktmöjligt att förhindra, den som vet minst gnäller mest


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av zeg:

Korkat men sant. Fattar inte varför blizzard inte gör så man kan aktivera kontot utan nått kreditkort lr gamecard, är så löjligt onödigt.
Tyvär har dom en bra spelide men riktigt sunkiga utvecklare och underhållare. Spelet hade gått under första veckan om det inte hade vart Warcraft.
Och det värsta av allt är att perioder då spelet är ospelbart pga höga fördröjningar, omstarter och buggar så får man inget tillbaks. Kommer ihåg en period då det i princip var helt ospelbart i veckor och man fick en fjuttig dag som plåster på såren.
Och när dom släpper stora patchar med nya grejer är dom aldrig, aldrig beredd. Som tex nya honor systemet, tog några veckor innan det var spelbart hela tiden. Hade dom inte förutsett att många skulle köra bg:s då bör dom se över hur hög deras IQ är. Och det är inte direkt så dom inte har råd att fixa lite extra hårdvara för att palla med lite högtryck då och då.

Om du börjar med ett trial account och sedan fortsätter ladda det accountet med dina 30 dagar du får när du köper wow så kan du spela alla dagarna utan någe kredikort eller gamecard eller nånting.

1
Skriv svar