Inaktiv
warrior

hej,

jag har ett par frågor,jag vill göra en warrior men vet nt viken ras så jag tänkte ni kanske vet och jag vill nt va horde och om ni vet kom på ett namn också:P:P

Medlem

hehe, vill du att vi ska levla upp den också?

Inaktiv

Blood Elf
namn: alliancekillerrr

Medlem
Skrivet av emilneil:

hej,

jag har ett par frågor,jag vill göra en warrior men vet nt viken ras så jag tänkte ni kanske vet och jag vill nt va horde och om ni vet kom på ett namn också:P:P

O.o

Medlem

orc med namnet legolllasss


signatur

shortbow.gif

Medlem

BE kan dock inte vara warrior, men du kan annars göra en paladin och heta Sephirotttth, och såklart ha den passande frisyren för det.

Medlem

såg en tauren som hette Trytomilkme, tyckte jag va ganska kul

Medlem

Human warrior och typ mankiller, killerx, pwner, xnukerrrx eller något annat noobigt namn


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Raser beror help på faktiskt, PvP eller PvE? PvP på alliance betyder Gnome, Escape Artist är helt vansinnigt bra, i klass med Undeads Will of the Forsaken.

Ska du köra PvE så är human och dwarf mest populära, NE körs mest för stilens skull.

Jag antar att du letade efter nått sånt här, och inte en sak att köra för roleplay-reasons, eftersom att då hade du inte frågat oss.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Taurens är en mix mellan både pvp o pve, mer stamina är alltid ett pluss o warstomp är väll helt okej i pvp

Medlem

Undead + WoTF = Win.
Orc om du ska gå AXE-specc med crit-gear.
Troll, uhm, well, nej.
Tauren är nice också. Mycket /moo blire om inte annat.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

NE male, Logolas :s

Medlem

Alltså det här med extra weaponskill spelar så lite roll numer att det inte riktigt ger nått att välja en ras enbart för den delen.

Taurens är ruskigt bra som tanks OCH pvp som Satan säger, jag kör undead, mest för att dom ser coolast ut i min mening, men dom är riktigt bra också


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

jag tycker orc är perfekt warrior, skälv kör jag orc warr skälvklart

Medlem

loss for words...

1
Skriv svar