Gen
Medlem
Boosting

Som mage får man ofta frågor som "PlZ bOoST me iN SFK" o.s.v. och ibland brukar jag fråga hur mkt dom är beredda att betala. Ofta handlar det om 2-5g och jag undrar då om dom ens förstår vad dom pratar om. Säg t ex Uldaman...tar ju säkert 40minuter att soloa och för det ska man få 5g. 5g skrapar du ju ihop på några minuter i Outlands.

Men å andra sidan förstår jag att en lvl 30 kanske inte har de 30g jag hade tatt för en runda i Uldaman. Fast...boosting behöver man väl bara om man är twink?

Vad tycker ni om boosting?

Medlem

ser ingen poäng och boosta randoms men att bosta folk som man känner är väll en sak.

Medlem

Boostar bara polare, gratis.
Blir "You scratch my back and i'll scratch yours"

Som du sa Gen, man kan ju lätt dra ihop mer pengar på egen hand.

Medlem

Har de inte de där 30g som man kan skaffa på samma tid så får de hitta en med lägre level som tar mindre betalt eller helt enkelt hitta en grupp som alla andra.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

det är väl ingen ekonomisk förtjänst att boosta någon nånstans..
om man gör det är det väl för att vara snäll(?)

i tex SM får man ju lätt dela på ett par guld i bara silverdropp om man är bara 2pers


signatur

shortbow.gif

Medlem

Boostar bara folk i min friends list och dom 4 shamaner som vi har i guilden. Så att dom kan bli 70 snabbt så vi får med dom till karazhan ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inget fel med att boosta folk, och vill nån pröjsa för det så varför inte? Jag orkar inte, det är inte värt min tid för det folk är beredda att betala. Men, visst, behöver nån kompis hjälp så ställer man upp men det är väl ändå ganska självklart.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Boostar bara guildiesar och andra polare.
Tar inget betalt för jag vet att dom boostar mig senare när jag behöver hjälp.
Precis som WoW ska vara med andra ord...


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv
Skrivet av henko:

det är väl ingen ekonomisk förtjänst att boosta någon nånstans..
om man gör det är det väl för att vara snäll(?)

i tex SM får man ju lätt dela på ett par guld i bara silverdropp om man är bara 2pers

På vilken nivå klarar man själv SM och Uldaman?

Problemet jag har är att jag har en lvl49 Mage med Enchanting och det är jobbigt att man måste träna Enchanting inne i Uldaman.

Ni som har Enchanting hur gjorde ni, körde ni så mycket som möjligt innan ni tränade i Ulda, eller gick ni om och om igen?

Medlem

Jag såg till att ha med mig material så jag kunde levla upp och lära mig allt som hon sålde. Sålde lite enchants till de jag gjorde instansen med.

Inaktiv

Jag boostar endast polare o jag räknar med att dom boostar mig i gengäld.

Medlem

Blivit för lat för att bosta, hjälper folk med qs utanför instancer istället. Att boosta med en holy priest är inte lätt :<


signatur

Videomupp

Medlem

hjälper bara gilles medlemmar eller kompisar att göra ex låglvl instanser.

Nått jag tycker är kul är alla tells man får som lock att summona folk hit o dit.

Edit , dock har det hänt att jag hjälper lowbies med quest om dom frågar snällt..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tja en regel jag har iallafall är att så fort någon säger plz så svarar man bara "You type plz because its shorter than please, i type No becuase its shorter than Yes"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Tja en regel jag har iallafall är att så fort någon säger plz så svarar man bara "You type plz because its shorter than please, i type No becuase its shorter than Yes"

Den ska jag fan lägga in som macro


signatur

Insert funny qoute here

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Tja en regel jag har iallafall är att så fort någon säger plz så svarar man bara "You type plz because its shorter than please, i type No becuase its shorter than Yes"

Så man får hjälp om man frågar artigt och med stor bokstav, punkt, comma etc.?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Du har betydligt större chans att få hjälp, iallafall av mig. Om du nu tänkt be någon om hjälp med något kan man ju åtminstone ta sig tid att skriva vettigt. Då han isåfall måste ta sig tid att göra nått för dig. Har du inte ens tid att skriva please, ja då har jag defenitivt inte tid att hjälpa dig.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Tja en regel jag har iallafall är att så fort någon säger plz så svarar man bara "You type plz because its shorter than please, i type No becuase its shorter than Yes"

Haha, ja den var helskön.

Medlem

Riktigt underhållande ^^


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar