Inaktiv
Priest talents

har startat en blood elf Priest och skall sätta första talent. Jag har tittat runt lite för att förstå hur jag skall speca honom.

Kan någon råda?

Medlem

shadow
börja med spirit tap

Inaktiv

shadow! börja med spirit tap el vad den heter

Inaktiv

lol jag skrev 20 sek efter dej

Inaktiv

Tack, jag hittade faktiskt denna länk i en annan tråd, tack i alla fall. http://www.wowwiki.com/Priest

Testpilot
Inaktiv
Inaktiv

så rekommendationen är shadowpriest?

Medlem

Om du ska levla från 1-70, ja. Jag körde en holy offensive build som funkade riktigt okej när jag levlade från 60-70. Men då kan man levla på bara instancer om man vill.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag har en 70 shadow priest. Ja, shadow är bäst för att lvla. sedan i 70 är det upp till var och en vad man vill göra. spirit tap fullt, 2poäng improved swp, sen lite på vad du vill ha men i 20 MÅSTE du ha mind flay. Face melt!
Har själv prövat på dom flesta olika talents. Fast jag har fastnat i shadow eftersom jag älskar att pvpa som shadow. har pvpat väligt mycket och lärt mig av pvp filmer från Digid och Zaz

Medlem

om du gillar att köra instanser så specca holy när du kommer till 60. går ju fortfarande att hela som shadow men det är mycket bättre att vara holy


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

shadow shadow shadow
wow är ändå uppochner.. präster är inte bästa healers längre och warriors är inte bästa tanks..
själv ska jag questa klart med min shadowbuild och sen specca disc för arena-pvp... fan vad kul det var


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Kör shadow, men säg att du är speccad som holy. Folk är så dumma så dom märker ingen skillnad iaf. Har inte kört en enda 5-manna instance på 70 än så länge där vi inte kunnat ta en boss pga att jag varit shadowspeccad.

Testpilot

Ska du levla o köra mycke solo & quests då speccar du Shadow , vid 60 kan du byta om du vill o ta nån annan spec o sedan pumpa instanser som en dåre , du levlar snabbt där med och som präst är det ju aldrig problem att få grupp

Inaktiv
Skrivet av prikk:

shadow shadow shadow
wow är ändå uppochner.. präster är inte bästa healers längre och warriors är inte bästa tanks..
själv ska jag questa klart med min shadowbuild och sen specca disc för arena-pvp... fan vad kul det var

så vem är bästa healer nu då?

Medlem

Claire Bennet äger alla...

Inaktiv

vet inte riktigt.. paladins kanske, dom blir fan aldrig oom
fast iofs, det är kanske lite unikt att präster oavsett spec är väldigt bra healers, medan de andra klasserna måste specca för att vara lika bra/bättre

det är för övrigt menlöst att specca holy på 60 å levla i instanser.. det är även jättetråkigt att nöta samma skit om å om igen.. och du missar all cash du får på soloquesten som du mkt lätt utför med shadowspec.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Paladin är spelets bästa healer imo tillsammans med en shadowpräst. Prästen kör vampiric embrace some healar dps och ger mana till paladinen som fokuserar all healing på tanken. Spelat mycket 5-manna på det sättet och det har aldrig varit några problem.


signatur
Inaktiv

funkar även finfint att spela sådär med en resto-shaman (har faktiskt inte lirat med resto-druider i tbc)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

träd är för bra, drar aggro o dör ... men det e ju i karazhan. Annars har jag heller aldrig sett nån.

Inaktiv

låter inte så bra


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

så säger man skaffa fade nabb! eller trinketen från shadow labs.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

funkar även finfint att spela sådär med en resto-shaman (har faktiskt inte lirat med resto-druider i tbc)

kan någon förklara resto etc. vad det verkligen betyder?

Medlem

Resto = Talents i Restoration, talents som Druider och Shamaner har för healing.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar