Arena team som siktar högt...

Inaktiv
Arena team som siktar högt...

.. nåt sånt på G eller ?

Jag tänkte annars dra ihop ett gäng på 5 killar, tror säkert det finns många som tänker i mina banor och därför tror jag det är bra med en tråd om det nu... sverige är ju lite av en gamer-nation.. och skulle behöva några Arena lag som representerar sverige tycker jag ifalla, även om du inte kan transfera till min server och spela i samma lag som jag så posta här iafalla och skriv vilken server, faction du är på och så så kanske vi kan få ihop så många som möjligt me samma ambitioner och se om man kan få ihop några lag.

Här finns jag iafalla:
Namn: Kylig
Server: Spinebreaker
Faction: Horde
Klass/race: Rogue, Bloodelf

Man kan ju alltid transfera också, detta skulle inte bli ett softcore team direkt.. 5 killar inte mer inte mindre som tränar ofta.
Ambitionen är iafalla att kvalificera sig till första omgången, motstånden kommer att vara sinnessjukt hårt därefter med BG9 i USA man kommer möta deras lag och alla Koreaner dessutom.

Är du intresserad av nåt sånt här, har du tiden, energin, motivationen och.. färdigheterna du tror krävs så skicka nå PM eller in-game om du redan finns på spinebreaker.

1
Skriv svar