Fråga om ett addon

Inaktiv
Fråga om ett addon

Tjena!

Jag söker ett addon som fungerar som så att när man trycker på en knapp så får man upp en hotbar runt muspekaren, ikonerna dyker upp som en cirkel runt muspekare, tror det är så den fungerar.

Nån som vet vilken det är? :heart:

Medlem

Ghostbar eller nått i den stilen. När jag använde den för ett par månadersedan var den en fyrkant under muspekaren, 4x4 knappar. Finns kanske andra, men den var trevlig speciellt när dem la till så man höll inne knappen för att få upp den, sen bara pekande på en grej man vill använda och släppte knappen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Tack!

Det var inte exakt den som jag hade sett, där kom ikonerna upp i en cirkel runtomkring, men om jag inte hittar den andra får jag testa denna.

Ghostbar har för övrigt bytt namn till Geist verkar det som.

Medlem

tror den du söker heter nått med gear.. testa det


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hmm verkar som Ghostbart havererade med allt det nya och Geist ,som är det nya namnet, saknar flera funktioner från Ghostbar. Lite synd men det blir säkert bättre, den du pratade om lät rätt intressant iallafall.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Eftersom det är många trådar uppe om addons orkar jag inte göra en helt ny tråd utan hoppas att någon ser det här istället

min fråga är till er som spelar Hunters, vad finns det för användbara addons för oss? vad använder ni?

Medlem
Skrivet av baggen:

Tjena!

Jag söker ett addon som fungerar som så att när man trycker på en knapp så får man upp en hotbar runt muspekaren, ikonerna dyker upp som en cirkel runt muspekare, tror det är så den fungerar.

Nån som vet vilken det är? :heart:

info: http://wowace.com/wiki/Sprocket
download: http://www.wowace.com/files/Sprocket/

Medlem
Skrivet av sirdavva:

Eftersom det är många trådar uppe om addons orkar jag inte göra en helt ny tråd utan hoppas att någon ser det här istället

min fråga är till er som spelar Hunters, vad finns det för användbara addons för oss? vad använder ni?

tror att Venantes 2 RC6 är bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar