Inaktiv
Ljudfel :S

Jag kan inte höra Npc's snacka eller höra något ljud när jag står och slår på mobs :S .. någon som vet vad det kan vara ?

Mvh


signatur

"Hit me!"

Inaktiv

Kikat ljudinställningarna?
Mina inställningar har en vana att ändra sig själva ibland.

Medlem

Ctrl+ S Stänger av ljud tror jag. Knappen jag använder för ventrilo är Ctrl, så varje gång jag backar och snackar så stänger ljudet av sig. testa det


signatur

Videomupp

Medlem

Aldrig tänkt på att unbinda combot CTRL+S, Wildthing?

Medlem

Stör mig inte på det, så jag orkar inte bry mig heller


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag brukar kunna slå av vissa ljud av misstag när jag buss mitt djor på någon mob. Nåt med ctrl+e, w , q. Musiken är kvar men ljudeffekter försvinner.. Bara att fixa i ljudinställningar.

Medlem

Jag kan inte heller höra ljudeffekter:S Alla ljud inställningar är på men det funkar fortfarande inte


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Testa att stänga av Enviromental Effects. Speciellt om du använder on-board ljudkortet och/eller du använder något som inte stödjer det.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Svaret på era problem är;

Kryssa i "sound @ character" fliken.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

CTRL+S är det, stänger av ljudet (gäller inte musiken).
CTRL+M stänger av / sätter på musiken, de finns under Miscellaneous functions (Toggle Sound / Music)

Medlem

Funkar fortfarande inte:/ Ingen som har en lösning? Btw har Sigmatel Audio ljudkortet om nån undrar...


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Gen
Medlem

Det finns en liten slider med Sound Channels i Sound Options, är den på Max och ljudkortet inte klarar av det så hör man ingenting. Pröva då att dra ned den ett snäpp eller två.

Medlem

Min sound channels ligger på min:/


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

1
Skriv svar